Beantwoord

Geen KPN compleet voordelen op 2e mobiele nummer van KPN

  • 1 July 2019
  • 6 reacties
  • 193 keer bekeken

Dit is de derde keer in korte tijd dat ik contact op moet nemen omdat er iets niet klopt. Op de chat krijg ik nu tot 3 keer toe geen verbinding, dus zet ik mijn vraag /klacht op het forum
Voor mijn vrouw heb ik ook een kpn abonnement afgesloten ivm de combinatie voordelen met kpn compleet waar ik zelf vast en mobiel al gebruik van maak. De extra combinatiekorting van 5 euro en de dubbele data/minuten die volgens het contract waren beloofd verschenen alleen niet in de app.
In de laatste chat was toegezegd dat alles geregeld was, maar er veranderde niets. Gewacht totdat de nieuwe maand in ging, in de hoop dat het vanaf de eerste volle maand in zou gaan, maar nog steeds niets!
Ik wil dat het nu eindelijk goed geregeld wordt, anders wil ik mijn contract ontbinden.
icon

Beste antwoord door Michel7031 2 July 2019, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt je goed geholpen. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer en betreffende telefoonnummer. Dit is alleen te zien voor jou en de medewerkers. Ze kunnen dan meteen voor je aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Michel, welkom bij ons.

Uiteraard denk ik graag met je mee. Ik zie op het opgegeven adres 2 nummers van KPN, echter geen internet. Kijk ik verkeerd? Eventueel via XS4ALL of Telfort? Of neem je internet op een ander adres van ons?

Internet is namelijk wel een vereiste voor de verdubbeling van de bundel. Wanneer je dit via XS4ALL afneemt, kun je het nummer koppelen via de online omgeving van XS4ALL. Deze kun je hier vinden.

Ik hoor dit graag van je. 🙂
Beste Alex,

Ik heb inderdaad internet en TV van XS4All, maar de gegevens zijn al gekoppeld, want ik heb al meer dan een jaar de combinatievoordelen op mijn eigen abonnement. Ik wil dat deze dus ook van toepassing zijn op het nieuw afgesloten abonnement van mijn vrouw. Dat is de reden dat ik voor haar ook een KPN abonnement heb afgesloten.
Beste Alex,

Ik heb nogmaals via de online link het nieuwe mobiele nummer aangemeld voor kpn compleet. Nu heb ik hier eindelijk wel een bevestiging van gekregen en zijn de dubbele mb's/minuten zichtbaar.
Dit zou dus door een kpn collega naar aanleiding van mijn voorgaande chat al gedaan zijn... maar helaas niet dus.

Nog wel een vraag over de abonnementskosten. Hierop is nu ook de 5 euro extra korting verwerkt, maar hoe zit dat met de afgelopen periode? Wordt dat met terugwerkende kracht verrekend?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn om te lezen. 😃 Ik vermoed dat die collega niet goed doorhad dat dit XS4ALL was of niet wist dat je dit zelf moest doen. Daarvoor mijn excuses. Het abonnement is ingegaan op 19 juni zie ik, je mist dus een halve maand aan korting. Ik heb dit nu handmatig ingevoerd, € 2,50. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op je factuur.
En nu een 4e keer dat ik aan de bel moet trekken! Vandaag is de eerste factuur geïncasseerd en drie keer raden: jawel de 5 euro extra KPN compleet korting is voor zowel de 1e halve maand als de hele maand juli NIET toegepast. Dus €7,50 te veel geincasseerd. Ben het nu toch wel zat na alle (loze) toezeggingen. Als ik niet binnen 24 uur het teveel betaalde teruggeboekt krijg ga ik de incasso storneren. Nog los van de uren die het mij inmiddels gekost heeft om alle fouten van kpn rechtgezet te krijgen!
De verlenging van mijn eigen abo zit er volgende maand aan te komen, maar daarvoor ga ik nu toch maar eens bij een andere provider shoppen als het allemaal zo ingewikkeld moet gaan.