Beantwoord

Geen verdubbeling data meer na verlenging

  • 20 April 2021
  • 4 reacties
  • 230 keer bekeken

Badge

Nu ik de rekening gehad heb nadat ik mijn Abonnement verhoogd en verlengd heb, zie ik dat ik geen dubbele data meer heb op dit mobiele nummer. Voel me een beetje belazerd , had eerst 2GB en 150min wat door KPN Compleet verdubbeld werd naar 4GB/300min. Ik heb nu afgesloten 5GB/ 150min maar dit wordt niet verdubbeld maar betaal nu dus 4 euro p/m voor 1 GB meer en 150 min minder. wordt hier niet vrolijk van, kan dit alsnog verdubbeld worden?  

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2021, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Paul007 ,

Bij KPN Hussel heb je geen dataverdubbelaar meer. Dat had je nog wel bij KPN Compleet.

Hieronder staan de voornaamste verschillen tussen KPN Compleet en KPN Hussel. Daarbij opgemerkt dat je bij de goedkoopste abonnementen tegenwoordig nog maar 2,50 korting krijgt op een mobiel abonnement. 

 


Duidelijk is dat KPN Hussel niet altijd gunstiger is voor iedere klant. Maar het is nu niet meer mogelijk om de overstap naar KPN Hussel ongedaan te maken. Jouw data gaat ook niet verdubbeld worden. 

Badge

Zo jammer, normaal ga ik naar de KPN winkel voor aanpassingen (zit om de hoek) nu vanwege corona maar online geregeld. Ik vond de informatie al erg summier op de website .

Ik loop tegen hetzelfde aan. De site is hier niet duidelijk genoeg in.

Jammer, ik had wel gerekend op dubbele data.

Waarom schrapt KPN de dubbele data voor trouwe vier-in-een (tv, mobiel,internet, vaste telefonie) klanten? En dat zonder enige melding vooraf bij verlenging. Ik betaal dus voortaan een euro meer per maand voor een kwart minder MB’s. Is dat soms een poging om de vaste weg te jagen? Ken geen ander bedrijf in de telecom dat zo arrogant en kortzichtig met de klant omgaat. Dat moet toch anders kunnen. Ga je schamen KPN!