Beantwoord

Geen verdubbeling mb's op 2de abonnement

  • 17 October 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Beste Kpn, 

 

Mijn man en ik hebben beide een mobiel abonnement bij jullie en een thuis abonnement van telfort. Nu heb ik verdubbeling mb's en 5 euro korting. Maar mijn man alleen maar 5 euro korting? Klopt dit?

 

Mvg Wendy

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 October 2019, 17:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wendy, welkom op het forum. Dit kan wanneer het nummer van je man na 1 oktober is aangevraagd, die verdubbeling bestaat namelijk niet meer voor abonnementen na 1 oktober. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Beste Alex, 

 

Bedankt voor je antwoord, ik heb mijn gegevens voor zover ik bij de hand heb nu aangevuld. Ik weet niet of u het via mijn klant nummer kunt controleren.. Maar het abonnement hebben we voor de zomervakantie aangevraagd

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb dit doorgezet. We gaan het voor je aanzetten!