Beantwoord

Geen verdubbeling van mijn MB's

Beste KPN, goedemorgen. ik heb een vraag over KPN compleet. Ik zie geen verdubbeling van mijn MB's terug op MijnKPN. Ik heb op het forum al veel vragen over dit item gelezen. Naar mijn beeld voldoe ik aan alle eisen, echter zie ik de verdubbeling niet terug in mijn overzicht. kunnen jullie mij verder helpen?
alvast bedankt.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 1 oktober 2018, 10:53

Helaas hebben we nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Ik zie dat het mobiele nummer inmiddels al is aangemeld voor KPN Compleet en dat je dubbel zoveel data hebt. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dag @M.C. tH, welkom op het forum!

Voor verdubbeling moet je tenminste één mobiel KPN-nummer én een vaste KPN-aansluitng (b.v. internet en tv hebben). Heb je dat?
Reputatie 7
Badge +14
Goedemiddag @M.C. tH, Ik zie dat je je gegevens al hebt ingevuld op het KPN Forum profiel. Ik heb gelijk voor je gekeken wat de reden hiervan is. Het mobiele nummer dat eindigt met een 8 was nog niet aangemeld voor KPN Compleet. Ik heb zojuist dit nummer voor je aangemeld. Zodra de achterliggende afdeling deze aanvraag heeft verwerkt ontvang je een sms. Jouw MB's worden automatisch verdubbeld nadat je deze sms hebt ontvangen. Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +14
Helaas hebben we nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Ik zie dat het mobiele nummer inmiddels al is aangemeld voor KPN Compleet en dat je dubbel zoveel data hebt. Mocht je hier nog vragen over hebben dan horen we dat graag van je!

Reageer