Geen voordelen KPN Compleet actief

Goedendag , ik heb thuis internet tv bellen van KPN. Maar als ik de check doe krijg ik geen voordeel.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Staat het alles-in-1 pakket op hetzelfde adres?

Kan het zijn dat je een oud pakket hebt? Of een zakelijke?

Robin
Hoi Robin.
Het pakket staat op het zelfde adres. Ben pas 2 weken klant. Kan het zijn dat het nog niet is verwerkt?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dat zou het kunnen zijn!

Als je al een mobiel abonnement hebt, en je deze compleet wil maken, zou je dit via de Klantenservice kunnen doen of wachten of WebCare.
Als je de check bedoelt bij het afsluiten van een abonnement, ik neem aan dat die wel bij gewerkt wordt, maar die check is niet zo belangrijk, het laat je alleen je verdubbeling zien en eventuele kortingen.

Robin
Ik heb 2 mobiele abbonementen bij andere providers die ik wil laten oversluiten met nummerbehoud.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Metin,

Welkom op het forum, en welkom bij KPN 🙂 Als je net aangesloten bent kan het even duren voor de aanmelding voor Compleet verwerkt is. Ik kijk graag even voor je na wat de status is. Zou je me daarvoor, in privébericht, je postcode, huisnummer en naam contractant willen doorsturen?

Wat betreft mobiele abonnementen, nummerbehoud is geen probleem. En als je die abonnementen ook bij ons hebt ondergebracht, krijg je daarop ook Compleet voordeel.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer