Vraag

Geld tegoed

  • 12 December 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

9 september is er ipv 12,99 maar 9,99 euro vergoed voor fox sport (kpn compleet). Hier op het forum werdt er toen gezegd dat de 3 euro op de volgende factuur verrekend zou worden. Op de volgende factuur was dit ipv 3,00 maar 0,70. Toen werd er weer gezegd op het forum dat het overige geld bij de volgende factuur verrekend zou worden. Nu heb ik net de factuur van december gehad maar die 2,30 euro is nog steeds niet verrekend. Het is niet veel geld maar ik moet ook gewoon alles betalen dus de kpn ook. Wanneer krijg ik mijn 2,30 nu eindelijk eens terug???


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Kejo23 Fijn dat je ons hebt gevonden op het Forum, excuses voor de wat late reactie. 
Wat gek dat je ons zo achter de broek aan moet zitten om het geld te ontvangen waar je recht op hebt. Ik wil het graag voor je controleren en in orde maken. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Zou je je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee.

Reputatie 1
Badge

Ik heb mijn gegevens ingevuld.

Kijk even op je factuur van november. Toen is, als het goed is, bij iedereen die overige € 2,30 bijgeschreven.

september: 3 euro te weinig vergoed
oktober: 0,70 correctie
november: nog 2,30 vergoed.

Je kan 't dus al gehad hebben.

Reputatie 7
Badge +17

@Kejo23 Ik heb meegekeken en zie inderdaad dat het niet helemaal goed is gegaan. Waar die €0,70 cent vandaan komt, Joost mag het weten. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Ik kan met alle zekerheid zeggen dat je het resterende bedrag dat je tegoed hebt ontvangt op het eerstvolgende factuur. 

Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. Fijn weekend verder!

Reageer