Beantwoord

Geldt KPN compleet ook voor een digitenne abonnement samen met mobiele telefonie en internet van Telfort?

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik heb een digitenne abonnement, een mobiel Telfort abonnement en internet via Telfort. Nu Telfort is opgegaan in KPN zou ik denken dat ik in aanmerking kom voor KPN compleet maar online lukt het niet om dit te regelen. Er is voorzover ik kan zien zelfs geen mogelijkheid om digitenne toe te voegen en omdat de andere Telfort abonnementen zijn kan ik die evenmin toevoegen. Zie ik iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Nadia 21 June 2019, 17:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Titia3, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Je komt in aanmerking voor KPN Compleet wanneer je tenminste één mobiel en/of internet (met of zonder interactieve tv) van KPN afneemt. Digitenne is helaas niet met Compleetvoordelen te combineren. Wél kun je jouw resterende Telfort product overzetten op KPN. Zo word je KPN Compleet en geniet je van nog meer voordelen én je kunt jouw voordeel maandelijks wijzigen. Meer informatie over KPN Compleet tref je hier 🙂
Reputatie 7
Hallo @Titia3, ik zie dat geen reactie meer hebt gegeven. Is alles zover duidelijk? Wanneer je nog vragen hebt, laat het gerust weten. We helpen je hier graag 🙂

Reageer