Vraag

Gewoon genaaid!

• 1 november 2016
  • 10 reacties
  • 956 keer bekeken

Hallo,
Ik heb 2 weken geleden telefonisch een mobiele abbonement aangeschaft, en ze vroeg me of er meerdere personen op het adres een kpn abbonement had en dat klopte, dus zij gaf aan dat ik gebruik kon maken van kpn compleet. Vroeg haar wat het precies inbegrepen was, en ze zei onder andere onderlin mb's delen, bellen en dubbel zoveel data. Dus vandaag(1e dag van de maand, dus weer volle mb's) neem ik een kijk op MijnKpn app en zie ik dat ik maar 5 gb heb, dus ik bellen naar klantenservice en vertelde mijn probleem en toen gaf ze aan dat ik geen dubbel zoveel data kreeg! Dus zit nu 2 jaar vast aan het abbonement terwijl ze mij aan gaf dat ik 2x zoveel mb's kreeg! En opzeggen verlies ik ook nog eens mijn nummer...

Dit is toch niet normaal!

10 reacties

Reputatie 7
Heb jij beide/alle abonnementen wel aangemeld voor KPN Compleet?
Je bent hier dan inderdaad verkeerd over geïnformeerd.

Op het moment dat er 2 mobiele abonnementen zijn krijg je alleen de 5 euro korting per abonnement.

Op het moment dat je ook een kpn thuis abonement zou hebben krijg je pas de verdubbeling.

Misschien kan iemand van kpn hier op het forum iets voor je betekenen.
Reputatie 7
Badge +12

Op het moment dat er 2 mobiele abonnementen zijn krijg je alleen de 5 euro korting per abonnement.

Op het moment dat je ook een kpn thuis abonement zou hebben krijg je pas de verdubbeling.

Dit is niet waar. Je komt ook gewoon in aanmerking voor een verdubbeling van data bij twee mobiele abonnementen. Ik denk inderdaad dat je jouw Compleet alleen nog even moet aanmelden, zoals wjb al zegt. Je bent dus niet genaaid.
Hrh, dit haal ik zo van de kpn site....

Daar staat in het groen wat je krijgt op het moment dat je ook een thuis abonement neemt.

Daaronder staat dat je met 2 mobiele abonementen dus

5 euro korting per abonement
Mb's delen
Gratis onderling bellen

Er bij krijgt.

Dus geen verdubbeling

Reputatie 7
Badge +12
Oké, excuus. Ik meende dat ik ook al een verdubbeling van data kreeg toen ik twee mobiele abonnementen had. Dank voor de correctie.

Hoe lang is het exact geleden dat je dit abonnement hebt afgesloten? Binnen 14 dagen kun je het nog kosteloos annuleren en terugdraaien.
Reputatie 7

Dit is niet waar. Je komt ook gewoon in aanmerking voor een verdubbeling van data bij twee mobiele abonnementen. Ik denk inderdaad dat je jouw Compleet alleen nog even moet aanmelden, zoals wjb al zegt. Je bent dus niet genaaid ;)
Toch ben ik bang dat kicker106 gelijk heeft. Zie deze pagina.

Edit: Oeps, blijkbaar een paar berichtjes gemist...:(
Ik zag het ook achteraf, maar het is dat ik de abbonement telefonisch had aangeschaft, dus ik dacht dat ik het kreeg, sin kaart pas na een week gekregen, nog gebeld of mijn proef van 14 dagen verlengd werd hierdoor, bleek een nee te zijn. Dan nog wachten tot compleet is bijgewerkt , en ja dan is er nog maar paar dagen over. En nu zit ik aan een abbonement vast wat ik helemaal niet in gedachte had

Mvg
Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @B_khan, welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie is dit, dat er ergens in de communicatie iets niet goed is gegaan. Binnen 14 dagen kun je je abonnement annuleren. Uit je berichten begrijp ik dat je daar niet meer binnen zit. De voorwaarden die aan KPN Compleet verbonden zijn, daar kan ook ik niet omheen helaas. Ik kan je in dezen dan ook geen oplossing aanbieden die je zoekt.
Reputatie 4
Badge +5
Goedemorgen @B_khan, welkom op het forum.

Wat een vervelende situatie is dit, dat er ergens in de communicatie iets niet goed is gegaan. Binnen 14 dagen kun je je abonnement annuleren. Uit je berichten begrijp ik dat je daar niet meer binnen zit. De voorwaarden die aan KPN Compleet verbonden zijn, daar kan ook ik niet omheen helaas. Ik kan je in dezen dan ook geen oplossing aanbieden die je zoekt.

Beetje jammer Cindy dan is deze info dan volkomen onzin als je niets voor gene kan betekenen onderzoek dan waar mis is gegaan de persoon is verkeerd geïnformeerd geef dan op zijn minst dan korting op abbo
Reputatie 7
Badge +16
Heb je toevallig familie die KPN thuis heeft, of hele goede vrienden? Mogelijk kan je het abbonement op hun adres zetten.

Reageer