Vraag

Gratis onderling bellen

Reputatie 1
Heb KPN Compleet en een KPN mobiel abo.

Toch staan op de specificatie van KPN compleet gesprekskosten tussen KPN compleet en KPN mobiel abo.

Hoe kan dat??

10 reacties

Reputatie 7
Hoi, alle nummers die op hetzelfde adres staan geregistreerd bellen elkaar gratis, dus ook buiten de bundel om.
Als dat niet zo is klopt er iets niet helemaal. Hiervoor dient een KPN moderator wel je gegevens in te kunnen zien. Je geeft hiervoor toestemming door deze in je forumprofiel te plaatsen (indien nog niet gedaan).

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen) TIP: zet de betr. tel.nrs. bij de klantnummers, dat zijn gewoon tekstregels.
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 1
Als t goed is, os alles nu compleet

Ga nu werken ... zie morgen de reactie wel
Reputatie 1
Gaat nu een mod ernaar kijken???
Reputatie 7
Ja hoor. Je topic staat in de wachtrij. Er werken nu echter (tja, feestdagen) iets minder dan normaal. De wachtrij zal dus wat langer zijn: ca. 48 uur.
Op dit moment (29-12; 11:28) is je topic 16 uur oud.
Tussen 22:00 u. en 08:00 u. zijn ze er niet.
Reputatie 1
Okidoki

Helemaal top
Reputatie 7
Badge +23
Hi @ArMaBaars, welkom! Goed dat je hier je vraag stelt. Fijn dat je profiel al is ingevuld, scheelt weer een hoop tijd (thanks @PeterG!).

Ik heb voor je gekeken en dat is wel vreemd inderdaad. De registratie voor Compleet ziet er helemaal goed uit maar ik zie ook die gesprekskosten. Ik heb die kosten voor je vergoed zodat ze op de volgende factuur in mindering worden gebracht (afgerond naar €5,-). Het zou kunnen komen door een vertraging in de verwerking van het Compleet registreren dus daarom wil ik de volgende factuur even afwachten. Zou je het in de gaten willen houden en mij aan de mouw trekken in januari? Dan houd ik het hier ook in de gaten!
Reputatie 1
Dank mod om er ff in te duiken & dank voor de compensatie

Ik zal de volgende factuur ook weer nakijken en bij herhaald voorkomen hier weer een vraag stellen

Groeten & een goede jaarwisseling
Reputatie 7
Badge +23
@ArMaBaars: op de laatste factuur staan geen belkosten naar het 06-nummer maar er is ook niet naar gebeld volgens mij. 🙂
Reputatie 1
klopt, @Paul, dus ff kijken wat er in de volgende periode gebeurd

wel stond de 5 euro op de factuur ..... dank
Reputatie 7
Badge +23
Graag gedaan. 🙂 Trek vooral aan m'n mouw mocht er wat opvallends zijn.

Reageer