Ik heb gratis onderling bellen met KPN Compleet, maar voor een van de nummers worden wel kosten in rekening gebracht

  • 11 June 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb gratis onderling bellen icm kpn compleet. Blijkt dat een van de drie mobiele nummers de kosten wel in rekining worden gebracht. Hierover gebeld met de klantenservice. Klopte dat dit fout was, zou worden hersteld. En een maand later, worden de kosten nig steeds in rekening gebracht, er us dus niets gebeurd. Help, dan probeer ik het maar op deze manier. KPN graag actie.

 

Mvg Nico


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Koos2. Ik zal even voor je kijken. Zou je je contactgegevens nog toe kunnen voegen aan je profiel? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!

Reputatie 4
Badge +4

Ik heb mijn naw gegevens ingevuld.

Reputatie 4
Badge +5

Super. Bedankt. Ik zie dat er inderdaad een ticket is aangemaakt. Helaas is deze naar de verkeerde afdeling toegestuurd. Ik heb een correct ticket aangemaakt die we af moeten wachten. Als deze opgepakt en afgehandeld is, zal ik het laten weten. Uiteraard worden de teveel betaalde kosten vergoed.