Beantwoord

Gratis onderling bellen icm KPN Compleet

Reputatie 2
Badge
Met veel tamtam wordt het gratis onderling bellen aangekondigd. De uitleg is echter uiterst vaag. Gaat het slechts om mensen op hetzelfde adres? Dan heb ik er absoluut niets aan. Andere KPN klanten elders? Hoe stel ik dat dan in? Moet er aan twee kanten wat worden ingesteld? Of is dit uitsluitend iets voor studentenhuizen, asielzoekerscentra en zo?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door PeterG 28 november 2018, 16:10

Wat voor abonnement heb je op je mobiel? Als dat een Zorgeloos abonnement is van na 16 september 2016 is je "onbeperkt" op je vaste mogelijk nutteloos. Tenzij je naar landen als V.S., Canada, Australië, Nieuw Zeeland enzo belt.

Binnen de E.U. is een mobiel "Zorgeloos" abonnement (van na 16-9-16 dus) ook ideaal. Je belt dan binnen de bundel en die is groot genoeg. En i.c.m. Compleet, wat je hebt, nog eens het dubbele ook.

Dus kijk eens of Onbeperkt op je vaste lijn er niet af kan. En je gewoon met je mobiel belt. Bij mij is 'vast' alleen nog inkomende lijn. Scheelt al gauw 16,50 of 9,95 afhankelijk van "altijd'' of '' weekend&avond".

Enne gratis onderling bellen is niet het enige bij Compleet hoor. Je hebt meer voordelen: extra zenderpakket, korting mobiel abonnement (€ 5 per maand); verdubbeling bundel (sms/MB/minuten) mobiel.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
...
Gaat het slechts om mensen op hetzelfde adres?
Ja.
Het gaat automatisch via KPN Compleet. Alle KPN nummers op hetzelfde adres, vaste en mobielen, kunnen dan gratis onderling bellen. Zonder dat het zelfs ten koste v.d. bundel gaat.

Als alleenstaande heb ik er in zoverre wat aan dat ook mijn doorgeschakelde gesprekken (vast naar mobiel) daardoor gratis zijn.
Reputatie 2
Badge
Bedankt voor je reactie. Dus is het absoluut nutteloos voor mij, lijkt me zo. Ik heb immers al onbeperkt bellen. Eventueel doorschakelen valt daar dan toch ook onder? Of is dat weer een van die uitzonderingen?
Reputatie 2
Badge
Alleen met mijn mobiel naar huis bellen, komt bijna nooit voor, zou dan buiten de mobiele bundel vallen? Dat onbeperkt bellen is alleen voor mijn vaste lijn.
Reputatie 7
Wat voor abonnement heb je op je mobiel? Als dat een Zorgeloos abonnement is van na 16 september 2016 is je "onbeperkt" op je vaste mogelijk nutteloos. Tenzij je naar landen als V.S., Canada, Australië, Nieuw Zeeland enzo belt.

Binnen de E.U. is een mobiel "Zorgeloos" abonnement (van na 16-9-16 dus) ook ideaal. Je belt dan binnen de bundel en die is groot genoeg. En i.c.m. Compleet, wat je hebt, nog eens het dubbele ook.

Dus kijk eens of Onbeperkt op je vaste lijn er niet af kan. En je gewoon met je mobiel belt. Bij mij is 'vast' alleen nog inkomende lijn. Scheelt al gauw 16,50 of 9,95 afhankelijk van "altijd'' of '' weekend&avond".

Enne gratis onderling bellen is niet het enige bij Compleet hoor. Je hebt meer voordelen: extra zenderpakket, korting mobiel abonnement (€ 5 per maand); verdubbeling bundel (sms/MB/minuten) mobiel.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Kees in Eindhoven. Ik zie dat Peter je al een bijzonder volledige uitleg heeft gegeven, waar ik eigenlijk niets aan toe kan voegen. Is alles je inmiddels duidelijk? Hier lees je trouwens alles over KPN Compleet: over het gratis onderling bellen én alle ander voordelen.

Reageer