Beantwoord

Gratis onderling bellen toegevoegd zonder iets gewijzigd te hebben

  • 26 June 2020
  • 5 reacties
  • 142 keer bekeken

Hallo,

Ik kreeg vanmorgen de volgende email

 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij bevestigen wij welke extra dienst(en) u hebt gewijzigd:

De volgende diensten zijn toegevoegd

- Gratis Onderling Bellen  

 

 

Op zich leuk natuurlijk maar ik heb niets aangevraagd of gewijzigd, hoe kan dit?  

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 July 2020, 13:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JohanDeJager ,

Mogelijk heeft een ander lid van jouw huishouden onlangs een abonnement afgesloten. En als die persoon een huishouden heeft aangemeld met o.a, jouw nummer, dan profiteer jij daar ook van. 

Helaas, dat is niet het geval.

Reputatie 7
Badge +20

 Hoi @JohanDeJager, welkom op het forum! Dat is een eigenaardige mail als er niets veranderd is.
Als je meerdere KPN abonnementen hebt op 1 adres is dit inderdaad een voordelen die er bij zit maar als er geen andere nummers op jouw adres actief zijn heb je er natuurlijk weinig aan!
Waarom deze mail zo verstuurd is en/of gratis onderling bellen toegevoegd is zou ik je zo niet 1,2,3 kunnen vertellen maar kwaad kan het eigenlijk ook niet. 
Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Bedankt.

Ik ga a er maar van uit dat KPN het zelf heeft toegevoegd maar heb voor de zekerheid wel al mijn KPN wachtwoorden gewijzigd.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er ook vanuit dat het een eigenaardigheidje van het systeem geweest is.
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!