Beantwoord

Gratis onderling bellen wordt niet goed verwerkt

  • 12 May 2019
  • 17 reacties
  • 1607 keer bekeken

Waarom lukt het KPN niet om na 2 jaar nig steeds geen juiste factuur te sturen? Bijna iedere maand bel ik met KPN. Op onze factuur worden gebruikers kosten gerekend terwijl dit onjuist is. Ik moet nm betalen voor bellen naar 1 van onze vier mobiele nummers die vallen onder compleet. Oftewel gratis onderling bellen. Iedere maand wordt het uitgezocht, door gezet naar de juiste afdeling, er wordt beloofd dat het wordt opgelost etc etc. Echter iedere maand staat er toch weer een klein bedrag op de factuur.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 June 2019, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Kloppenburg, welkom terug! Dat lijkt me heel erg vervelend. Ik kijk graag naar je mee, hoe we dit gewoon op kunnen lossen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je ook onder 'persoonlijke opmerkingen' het 06-nummer vermelden waarbij het mis gaat? Laat even weten wanneer je dit gedaan hebt. Deze gegevens zijn trouwens alleen inzichtelijk voor jou en KPN.
Dag Marcia

dank voor je reactie
ik heb eea ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik wil graag een ticket voor je aanmaken om dit op te laten lossen. Heel vreemd dat dit zich steeds voordoet! Op welk nummer ben jij te bereiken? Is dat 06-*****269?
Ja ophet door jouw genoemde nummer
Reputatie 7
Badge +30
Top. Dan heb ik bij dezen een ticket voor je aangemaakt. Er wordt binnen een aantal dagen contact met je opgenomen en hopelijk is het dan opgelost!
Tot op heden niets meer vernomen. Ben bang dat er weer niets veranderd. Heb je een advies?
Reputatie 7
Badge +30
Vreemd! Ik zie in ons systeem dat het ticket aangekomen is bij de collega's van Compleet en dat ze er ook iets mee gedaan hebben. Wat precies, staat er helaas niet bij. Wel dat het ticket bij hun op de 28e weer open springt, dan gaan ze er dus sowieso opnieuw naar kijken. Zou je het nog even af willen wachten?
Dank voor je reactie. Ik wacht rustig af. Overigens is dit een herkenbaar patroon. We sturen het door, wordt opgepakt etc.. na bijna twee jaar wordt het bijna gewoon.
Reputatie 7
Badge +30
Gelukkig ben ik nogal vasthoudend wat dat betreft 😉. Dus als we de 28e geen reactie krijgen, ga ik er opnieuw achteraan. En als we dan nog niets horen, vind ik gewoon een andere manier!
👍🏼💪
Reputatie 7
Badge +30
Zoals beloofd een update van mijn kant. Mijn collega heeft vandaag het ticket geüpdatet met de melding dat het nog niet opgelost is en dat het ticket verplaatst is naar 4 juni. Dan ga ik opnieuw de status bekijken. Nog even geduld, dus!
Reputatie 7
Badge +30
Dezelfde update als de vorige keer eigenlijk. Het ticket is weer verplaatst in afwachting van een oplossing. Omdat ik het zelf te lang vind duren, ga ik ook binnen de organisatie aankaarten dat men naar dit proces moet kijken. Excuses dat ik nog geen reactie voor je heb! Wordt vervolgd.
Dank voor je vastberadenheid.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Kloppenburg, ik zie een melding van 11 juni dat het probleem opgelost is. Heb jij ook contact met ons gehad? Ik ga er nu vanuit dat het in orde is, mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier vooral weer weten.
Ik heb geen contact gehad. Zie op de laatste rekening wel kosten staan. Ik houd het in de gaten. Zal ik ze zelf even bellen om de te veel betaalde kosten te crediteren?
Reputatie 7
Badge +30
Nee, ga ik voor je regelen hoor. Wordt op de volgende factuur in mindering gebracht 🙂.
👍🏼 Dankjewel!