Beantwoord

Gratis pakket is niet verwerkt op de factuur

  • 25 February 2021
  • 6 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb het gratis pakket waarover ik had gebeld nog niet verwerkt gezien op mijn factuur! Deze maand betaal ik wederom teveel, graag verwerken op mijn komende factuur.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Lisa 25 February 2021, 21:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Nopv! Welkom op ons KPN Forum. Bedankt voor je vraag. 
Als ik je goed begrijp betaal je voor een pakket dat je gratis zou moeten krijgen, klopt dit?

Mist de KPN Compleet korting (gratis ESPN of Pluspakket bij KPN Compleet) of is het een andere actie? 

Beste Lisa, icm met mobiel en internet en tv zou ik een pakket gratis krijgen, de ESPN had ik doorgegeven 

Reputatie 7
Badge +17

Aaah! Dan kan ik het (als het goed is:sweat_smile:) eenvoudig voor je in orde maken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Alle vakjes waar privé bij staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 

Hoor graag van je! @Nopv 

Gedaan !

Krijg alleen mijn opmerking niet aangepast, cijfers kloppen niet

Reputatie 7
Badge +17

@Nopv Ik heb even meegekeken. Gegevens zijn prima zo, want ik hoef niets aan te passen.
Je hebt een Hussel abonnement. Met Hussel krijg je €5,00 entertainment korting (Spotify, ESPN, Plus, Film1). 
Vroegahh kon je kiezen uit Pluspakket of ESPN. Dat is niet meer zo. 

De eerste 3 maanden had je gratis ESPN (FOX). Die periode is verstreken. Ik zie dat de entertainmentkorting al wordt toegepast. 

Volgens mij klopt alles gewoon:innocent: