Beantwoord

Gratis Pluspakket nog niet actief

• 11 december 2015
  • 5 reacties
  • 656 keer bekeken

Sinds 3 december hebben wij KPN compleet. Alles naar wens maar waar is mijn pluspakket?

Admin: titel van je bericht aangevuld

icon

Beste antwoord door Cindy_ 15 december 2015, 15:05

; welkom op het forum van KPN! Ik snap goed dat je gebruik wilt maken van het Pluspakket en normaal is dit binnen een week geactiveerd. Goed dat je aan de bel trekt op het forum, ik ga je hierbij verder helpen. Ontvang je al we de korting voor je mobiele abonnementen? Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? Dan ga ik voor je nakijken waarom het Pluspakket het nog niet doet en hoe je hier zo snel mogelijk gebruik van kunt maken. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Heb je wel de andere voordelen van Compleet?

Robin
RobinFlikkema schreef op 11 dec '15 om 21:37u
Hoi,

Heb je wel de andere voordelen van Compleet?

Robin 
Hoi Robin, 

als ik alles nakijk bestaat mijn pakket alleen uit een "alles in 1 pakket" standaard

Reputatie 7
Badge +30
Maar, heb je dan wel Compleet?

Compleet is namelijk een extraatje voor als je Alles-In-1 of Internet Thuis hebt, en een (of meerdere) mobiel abonnement.
Aanmelden voor Compleet doe je hier:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin
RobinFlikkema schreef op 11 dec '15 om 21:41u
Maar, heb je dan wel Compleet?

Compleet is namelijk een extraatje voor als je Alles-In-1 of Internet Thuis hebt, en een (of meerdere) mobiel abonnement.
Aanmelden voor Compleet doe je hier:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive

Robin 
Heb ik. Via mijn aanmelding voor Kpn compleet ben ik in het keuzepakket terecht gekomen. Wij komen inderdaad in aanmerking daar wij 2 mobiele abonnementen hebben bij Kpn

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN! Ik snap goed dat je gebruik wilt maken van het Pluspakket en normaal is dit binnen een week geactiveerd. Goed dat je aan de bel trekt op het forum, ik ga je hierbij verder helpen. Ontvang je al we de korting voor je mobiele abonnementen? Je ontvangt zometeen een privébericht van me met de vraag om gegevens. Wil je die beantwoorden? Dan ga ik voor je nakijken waarom het Pluspakket het nog niet doet en hoe je hier zo snel mogelijk gebruik van kunt maken. 

Reageer