Beantwoord

Gratis zender

  • 7 September 2019
  • 6 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb mijn KPN produkten gekoppeld, KPN thuis en KPN mobiel, maar zie bij mijn voordelen niet een gratis zender staan daar heb ik toch ook recht op?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 10 September 2019, 09:19

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @AnsB. Welkom op het KPN forum! Ik zal voor jou uitzoeken of je ook gebruik kan maken van een gratis zenderpakket (Pluspakket of Fox Sport). Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb de gegevens verwerkt in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat het gratis zenderpakket inderdaad nog niet is geactiveerd. Wil je het Pluspakket of Fox Sport pakket gratis. Zodra ik weet welke pakket je graag zou willen, kan ik het intern doorzetten naar de KPN Compleet afdeling. Je kan natuurlijk ook zelf contact opnemen met de KPN Compleet afdeling, dan wordt het gelijk geregeld. Ze zijn te bereiken op het nummer 0800 0402. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen reactie van je ontvangen @AnsB. Heb je inmiddels al zelf contact opgenomen met de klantenservice. Als je nog steeds geen gratis zenderpakket hebt, dan hoor ik het graag van je.🙂
Beste Vikash,
ik heb inmiddels zelf contact opgenomen en het is geregeld. Dank voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het inmiddels geregeld is. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer