Beantwoord

Gratis zender KPN Compleet

  • 17 September 2019
  • 8 reacties
  • 309 keer bekeken

Ben al jarenlang "KPN Compleet". Afgelopen zomer wilde ik wisselen van Pluspakket naar Fox Sports. Sindsdien wordt er 12,99 in rekening gebracht. Eenmalig een bedrag teruggekregen, maar Fox Sports staat nog steeds niet gratis aan. Dit lukt ook niet via Mijn KPN. Ook als ik het Pluspakket weer zou willen dan kan ik dat alleen maar kiezen als betaalde variant. Dit klopt toch niet?
Al een aantal keren contact gehad via de chat, maar het is nog steeds niet blijvend opgelost.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 September 2019, 10:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @JS_81. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat er kosten in rekening gebracht worden voor het FOX Sport pakket. Ik heb dit doorgegeven aan de KPN Compleet Desk. Zij gaan het verder voor je uitzoeken. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.
Reputatie 7
Badge +21
@JS_81 Als het FOX Sport pakket nog steeds in rekening wordt gebracht, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de KPN CompleetDesk. Wanneer je onze klantenservice belt (0800 0402) zal je worden doorverbonden met deze afdeling.
Goedemorgen. Kreeg wel een sms dat het verwerkt zou zijn, maar in Mijn KPN staat nog steeds een bedrag bij Fox Sports. Zal mijn factuur in de gaten houden en vervolgens eventueel contact opnemen met de KPN compleet afdeling. Bedankt voor je reactie!

M.v.g. Jeroen
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @JS_81. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.

Hoi. Deze week de nieuwe factuur ontvangen. Helaas wordt Fox Sports nog steeds in rekening gebracht. Had een tijdje terug een sms met een referentiecode gekregen wat ik bij de hand kon houden als ik telefonisch contact op zou nemen, maar deze heb ik per ongeluk gewist. Zou jij mijn probleem daarom nogmaals willen doorzetten naar de KPN Compleet Desk? Alvast bedankt. Gr. Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

Natuurlijk wil ik dat. Ik heb het zojuist opnieuw doorgezet naar de KPN Compleet Desk. Als je mijn hulp verder nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Beste Vikash,

Heb de factuur van deze maand ontvangen. Alles rondom Fox Sports is keurig verrekend. Fijn dat het nu allemaal opgelost is. Dank aan jou en je collega's. 

Vriendelijke groeten, Jeroen

Reputatie 7
Badge +21

@JS_81 Bedankt voor je bericht! Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan! :slight_smile:

Reageer