Beantwoord

Gratis zenderpakket per ongeluk gewijzigd

Heb onbewust via smartphone mijn gratis pluspakket gewijzigd in een gratis sportzenderpakket. Zou dat heel willen herstellen maar zie geen mogelijkheid.
Hoe kan ik dit bewerkstelligen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 18 oktober 2018, 13:30

Dank, TB1952. Ik zie inderdaad dat het pakket is gewijzigd. Ik heb het voor nagevraagd, maar helaas is het echt niet mogelijk om de wijziging ongedaan te maken. Ik kan niet anders dan je vragen te wachten tot volgende maand.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Je kan dat elke maand wijzigen dus ik vermoed dat dit over een maand weer kan. En dat je het daarom nu niet kan wijzigen.
Dat is dan jammer want de smartphone geeft de suggestie dat je op enig moment nog een keuze moet maken maar dat blijkt niet het geval te zijn. De wijziging wordt direct doorgevoerd. Althans dat is mijn beleving.
Ik zal dus een maand geduld moeten hebben. Heel vervelend!

Niettemin bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +8
Als ik op onderstaande pagina kijk zie ik inderdaad dat het direct ingaat:

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm
Hier tref je inderdaad duidelijke informatie aan maar als je de mogelijkheid van een pakketwijziging via de smarthphone wilt uitvoeren dan is het zeker niet duidelijk dat je direct de wijziging activeert.
Wel jammer omdat er volgens mij niet om een bevestiging wordt gevraagd.

maar ik zoek de fout altijd eerst bij mezelf en wellicht heb ik de scherminformatie niet goed gelezen.
Reputatie 7
Badge +18
Dag TB1952. Zo'n klein foutje is snel gemaakt, natuurlijk, maar vervelend is het wel. Ward heeft helemaal gelijk als hij aangeeft dat het pakket maar één keer per maand kan worden gewijzigd. Ik vermoed niet dat ik er verandering in kan brengen, maar ik wil het toch even voor je checken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Profiel is zover mogelijk aangevuld.
Reputatie 7
Badge +18
Dank, TB1952. Ik zie inderdaad dat het pakket is gewijzigd. Ik heb het voor nagevraagd, maar helaas is het echt niet mogelijk om de wijziging ongedaan te maken. Ik kan niet anders dan je vragen te wachten tot volgende maand.
Niettemin dank voor alle moeite
Reputatie 4
Badge +2
Of je activeert voor 1 maand het pluspakket om het volgende maand weer op te zeggen en dan kun je ook de wijzing van sportzender naar pluspakket doen ivm compleet. Dit als je geen maand kan wachten, betaal je wel 1x 9,99 voor het pluspakket. Dat zou dus kunnen. Ik denk alleen maar even mee.
Volgens de informatie op de site kan ik per 01-11-2018 al wijzigen dus ik wacht rustige af tot 01-11-2018

Reageer