Beantwoord

Harman kardon speaker

Ik heb meer dan een maand geleden een harman kardon speaker aangevraagd naar aanleiding van de harman kardon actie. Maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen, wanneer wordt deze opgestuurd?
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 januari 2019, 13:13

Hoi @thamol, De verzendingen van de speakers zijn inmiddels in volle gang. Heb je ook al bericht gehad van onze logisiteke partner voor de aflevering van je speaker? Anders ga ik er voor je achteraan.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hoi thamol, Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer je de speaker ontvangt, we krijgen hier z.s.m bericht over. Zou je jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het voor je controleren wanneer we hier meer duidelijkheid over hebben
Hi Marina,

Deze gegevens staan er al in....

gr. Thomas
Reputatie 7
Badge +16
Hoi @thamol, De verzendingen van de speakers zijn inmiddels in volle gang. Heb je ook al bericht gehad van onze logisiteke partner voor de aflevering van je speaker? Anders ga ik er voor je achteraan.
Reputatie 7
Badge +16
Goedemorgen @thamol, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer