Beantwoord

Harman kardon speaker nog niet ontvangen

  • 8 January 2019
  • 13 reacties
  • 575 keer bekeken

Ik heb meer dan een maand geleden een harman kardon speaker aangevraagd naar aanleiding van de harman kardon actie. Maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen, wanneer wordt deze opgestuurd?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 12 March 2019, 12:50

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi thamol, Het is nog niet helemaal duidelijk wanneer je de speaker ontvangt, we krijgen hier z.s.m bericht over. Zou je jouw 06- nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het voor je controleren wanneer we hier meer duidelijkheid over hebben
Hi Marina,

Deze gegevens staan er al in....

gr. Thomas
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @thamol, De verzendingen van de speakers zijn inmiddels in volle gang. Heb je ook al bericht gehad van onze logisiteke partner voor de aflevering van je speaker? Anders ga ik er voor je achteraan.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @thamol, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Badge
Ik heb 9 januari een mail ontvangen met het bericht: Gefeliciteerd, jij krijgt een Harman Kardon speaker. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen 😔.
Reputatie 7
Badge +19
@Hanna, Wat balen dat je jouw speaker nog steeds niet hebt ontvangen. Ik kan nagaan hoe dit kan. Zou je daarvoor je gegevens willen invullen in je forumprofiel? (deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt toegevoegd?
Badge
Hoi Marina,

ik heb m’n gegevens ingevuld. Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @Hanna! Ik heb meteen mijn collega's gemaild met de vraag of de speaker al onderweg is of wanneer de speaker wordt opgestuurd. Zodra ik een reactie heb ontvangen, hoor je van me.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hanna, We hebben contact gehad met de leverancier van de speakers. Jouw speaker is afgelopen week retour gekomen, maar er is een nazending gemaakt. Je speaker is dus (weer) onderweg 🙂 Stuur je nog even een berichtje wanneer je hem hebt ontvangen?
Badge
Hoi @Marina_

Tien dagen later nog niets gehoord, niets ontvangen 😔. Ik vind het maar een vage gang van zaken.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hanna, Wat rot om te lezen dat je niets meer hebt gehoord en je jouw speaker nog steeds niet hebt. Dat het vaag overkomt begrijp ik. Je kunt al tijden gebruiken maken van je toestel, maar de bijbehorende actie is nog steeds niet in huis. Ik ga er weer achteraan en je krijgt weer een bericht van mij zodra ik meer informatie heb. Excuses voor het ongemak en de onduidelijkheid.
Badge
Hoi @Marina_

Dank voor je berichtje, ik heb afgelopen zaterdag de speaker binnen gekregen. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Bedankt voor de moeite en ik hoop dat andere acties wat soepeler verlopen 😉.

Groetjes Hanna
Reputatie 7
Badge +19
Fijn om te lezen dat je de speaker inmiddels binnen hebt. 😃 Ik hoop ook dat toekomstige acties soepeler verlopen 🤓 Jij ook bedankt voor je geduld en ik wens je veel plezier van je speaker.

Reageer