HBO

• 2 juli 2015
  • 10 reacties
  • 867 keer bekeken

Ik hoor net op de televisie dat als je KPN compleet hebt je ook gratis HBO krijg. Ik moest naar kpn.com/krijgmeer gaan, maar daar staat niks over het feit dat ik HBO zou krijgen?

Klantenservice bellen? of zit ik verkeerd?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Je krijg of het Pluspakket, of HBO of het kidspakket.
Hiervoor moet je TV afnemen van KPN en een mobiel abonnement.

Robin
Reputatie 7
Bij kpn.com/krijgmeer staat ALLE info over Compleet. Je moet daar bv. wel op de link bovenaan 'de voordelen' klikken. Daar staat de info over HBO.

Je moet wel meerdere diensten van KPN betrekken. Voor HBO i.i.g. televisie 😉.

Voor tv kun je kiezen uit 1 van deze 3 pakketten:

HBO, Kidspakket of pluspakket.

Ben je al Compleet en wil je nu wisselen van pluspakket naar HBO? Dat kan HIER.

Reputatie 1
Badge
Die reklame zag ik ook en dat is best een beetje verwarrend.

Ik dacht ook dat er een extra actie was van KPN

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag HBO-Nu,

Welkom op het forum!

Ben je voldoende geïnformeerd door Robin en Peter? Als je op dit moment nog vragen hebt, hoor ik dat graag!

Met vriendelijke groet,
Koen 

Goedemiddag, 

het is pure sluikreclame. Ik ben dus KPN compleet, bel de klantenservice, mag mijn abbonement verlengen voor mijn telefoon. Ben al meer dan 10 jaar bij KPN, maar hoe je wordt geholpen aan de lijn doet aardig wat afbreuk aan het vertrouwen.

Als je tv kijkt en je hoort ineens 'Ben jij KPN compleet? Krijg HBO gratis en ga naar www.kpn.com/krijgmeer' vind ik dit dus sluikreclame, want je suggereert iets wat niet het geval is. Je hoort nergens dat je iets anders moet inwisselen, je krijg het dus niet gratis. Je ruilt een pakket in.

KPN compleet geeft veel voordelen, maar meer bijbetalen voor een nieuwe telefoon, nergens willen meedenken. Met alle respect een Iphone 6 toestel kost €100 met een tweejarig abbo met onbeperkt bellen, sms en 5,5 GB. 

Ik kon het toestel gratis krijgen, maar moest dat wel het duurste abbo nemen van twee jaar, kost met €64 euro per maand. 20 Euro meer dan ik nu per maand betaal, dat houdt in dat ik per jaar 24x20 euro, dus eigenlijk €480 euro voor hete toestel betaal, aangezien ik nu al niet meer dan €43 euro betaal per maand met huidige abbo.

Hele aparte ontwikkelingen.

gr. Melvin

Simpel rekenen voor vaste klanten..

Reputatie 7
Badge +23
Hallo -Nu & , 

-Nu; uit je bericht maak ik niet zo goed op wat je met "Je ruilt een pakket in" bedoelt? Je kunt, zoals aangaf, één van de drie pakketten kiezen. Dit kun je vinden als je op de optie "de voordelen" klikt. Wanneer je wilt wisselen van bijvoorbeeld HBO naar het pluspakket, dan kun het HBO pakket "inwisselen" voor het Pluspakket. Bedoel je het op deze manier, of zit ik er helemaal naast nu? Ik zie je reactie graag tegemoet, want het is natuurlijk de bedoeling dat het voor iedereen duidelijk is en als het duidelijker kan, dan graag natuurlijk 🙂

Wanneer je een nieuw toestel wilt, zoals bijvoorbeeld een iPhone 6, dan hangt daar een prijskaartje aan. Wanneer je dit niet wilt, kun je natuurlijk altijd voor een ouder toestel gaan, deze zijn doorgaans al goedkoper. Uit je bericht begrijp ik dat je dat niet eigenljik niet wilt. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om een toestel los te kopen en voor een Sim Only abonnement te gaan.

; wat vind je precies niet duidelijk aan de reclame? Feedback is uiteraard erg welkom en ik wil je vragen hierover graag beantwoorden, zodat het allemaal duidelijk is. Fijn dat je over 2 weken Compleet kunt worden 🙂. Als je hier hulp bij nodig bent, trek gerust aan de bel! 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
. De bewuste tv-reclame, waar  en  naar refereren, roept inderdaad "krijg nu HBO als je Compleet wordt of bent".

Niet duidelijk dat je dan, als je al Compleet bent met pluspakket, het pluspakket kwijt raakt (of dus niet krijgt) als je HBO neemt. De tekst van die advertentie moet aangepast lijkt mij. Suggereert te veel dat je óók het HBO pakket krijgt én het pluspakket i.p.v. óf. Suggestie is nooit goed in advertenties. Schept verkeerde verwachtingen. Stond ook beetje te kijken toen de advertentie mij voor het eerst onder ogen kwam.

Ik ga zelf geen HBO nemen. Er zijn al meer dan genoeg series en films op de overige zenders ;)

Reputatie 1
Badge
Hoi Cindy,

Peter geeft goed aan wat ik bedoel.

Pas na alles nog eens goed gelezen te hebben zag ik dat het om 3 keuzepakketten ging.

Ik ben nog niet aangesloten  dat gaat 17 Juli pas gebeuren en daarom ben ik nog niet echt goed op de hoogte van de voorwaarden.

Weet wel dat ik het pluspakket ga ontvangen  maar dacht door de TV reklame inderdaad dat daar een HBO pakket bovenop kwam.

Daarom noem ik het verwarrend

Groetjes

Karin

Reputatie 7
schreef:
Weet wel dat ik het pluspakket ga ontvangen  maar dacht door de TV reklame inderdaad dat daar een HBO pakket bovenop kwam.

Daarom noem ik het verwarrend

Ik heb dat ook even gedacht en ben het dus met je eens.

Reputatie 7
Badge +23
Goedemorgen allemaal, 

Dan is het mij duidelijk waar de verwarring zit, zo had ik 'm zelf nog niet gezien! Zo zie je maar dat iedereen dingen anders ziet, dus heel fijn dat jullie het aangeven! Aan de reclame van nu kunnen we niks meer doen, maar ik ga het wel intern uitzetten, zodat we mogelijke verwarring de volgende keer kunnen voorkomen. We willen zo duidelijk mogelijk zijn over onze producten en de voorwaarden hiervan. Als jullie nog meer dingen hebben, laat het me dan vooral weten hoor! Als er verdere vragen zijn, dan hoor ik die uiteraard ook graag 🙂

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer