HBO pakket

Bij inschakeling HBO pakket zijn onze HD programmas verdwenen.

Hoe krijgen we deze terug?

8 reacties

Reputatie 7
heb je 't dan over deze?

106 History Channel (HD 726)
112 Animal Planet 24 (HD 717)
116 Nat Geo Wild (HD 756) BG
202 Eurosport2 (HD 719)

312 E! entertainment (HD 772)

PeterG schreef op 19 okt '15 om 18:08u

heb je 't dan over deze?

106 History Channel (HD 726)
112 Animal Planet 24 (HD 717)
116 Nat Geo Wild (HD 756) BG
202 Eurosport2 (HD 719)

312 E! entertainment (HD 772)

Beste Peter,

ik heb het over 701, 702, 703, 704, 705, 706 etc

Reputatie 7
Heb je helemaal geen HD meer? Ook de HBO HD zenders niet? Apart.

Check of HD nog aan staat bij de instellingen. Is dat niet het geval zet het dan aan; verlaat het menu; en herstart de ontvanger.

Zit je op koper? Wat is nu je internetsnelheid bedraad gemeten: http://speedtest.operator.nl/kpn/

PeterG schreef op 19 okt '15 om 18:36u

Heb je helemaal geen HD meer? Ook de HBO HD zenders niet? Apart.

Check of HD nog aan staat bij de instellingen. Is dat niet het geval zet het dan aan; verlaat het menu; en herstart de ontvanger.

Zit je op koper? Wat is nu je internetsnelheid bedraad gemeten: http://speedtest.operator.nl/kpn/

Dank je wel voor je antwoord. Ik ben er ondertussen achter dat bij de twee ontvangers die wij hebben de ene het wel naar behoren doet alleen de andere dus niet. HD staat aan en we hebben hem opnieuw opgestart maar dan blijft deze ontvanger het niet doen. Hij geeft aan bij het intoetsen van het 701 programma dat deze zender niet in ons pakket zit..?

Weet jij het nog?

Reputatie 7
Nou, in zoverre... waarschijnlijk moet het in de centrale gereset worden m.b.t. een van je ontvangers. Dit kan v.u. webcare waarschijnlijk wel geregeld. Het duurt ongeveer 1 à 2 dagen voordat webcare hier is.

PeterG schreef op 19 okt '15 om 18:56u

Nou, in zoverre... waarschijnlijk moet het in de centrale gereset worden m.b.t. een van je ontvangers. Dit kan v.u. webcare waarschijnlijk wel geregeld. Het duurt ongeveer 1 à 2 dagen voordat webcare hier is.

Hoe moet ik dat doen ? Wat moet ik daarin ondernemen?

Reputatie 7

Ketting schreef op 19 okt '15 om 21:11u

PeterG schreef op 19 okt '15 om 18:56u

Hoe moet ik dat doen ? Wat moet ik daarin ondernemen?

Niks. Ze werken alle aanvragen via forum, twitter en facebook in volgorde af. Ze zijn hier t.z.t. vanzelf aan toe dus.

Reputatie 7
Badge +27
Hey Ketting,

Welkom op het forum! Het aanzetten van HBO hoort geen invloed te hebben op het wel of niet ontvangen van HD zenders. Als ik het hier nakijk zie ik dat HD aanstaat op beide ontvangers, en dat er ook voldoende bandbreedte binnenkomt om ze te kunnen weergeven. Ervaar je nog steeds dat het op de tweede ontvanger de foutmelding weergeeft? 

Reageer