Beantwoord

HBO pakket gedeactiveerd na activeren FOX eredivisie

• 20 augustus 2016
  • 8 reacties
  • 607 keer bekeken

Beste KPN Op 26/05 is mijn KPN compleet geactiveerd en naar aanleiding daarvan is mijn HBO pakket gratis voordeel van KPN compleet t.w.v. €15.50 ingegaan, super dus! Tot gisteren, ook ik wilde FOX eredivisie van €7,50 en heb dat op mijn KPN aangezet. Wat blijkt nu, Fox eredivisie van €7,50 staat aan, en mijn verworven recht van 26/05, HBO van €15,50 is uitgezet! Gaarne uitleg van deze actie! nummer ************

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + klantnummer verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door colly55 22 augustus 2016, 19:02

Vandaag heel toevallig een promotie wagen van KPN bij mij in het winkelcentrum, heb hem mijn ongenoegen geuit over het het aan en uitzetten van pakketten zoals eerder is omschreven, tot mijn verbazing was alles binnen 3 uur in orde gemaakt, Chapeau.
Dit is service van de bovenste plank, bedankt KPN 😳
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Oh oh, waarom trappen mensen toch altijd in die mails van KPN.
Ja, het is logisch wat hier gebeurt, je kan maar één pakket bij KPN Compleet opnemen en dus stel je altijd het duurste pakket in voor KPN Compleet. Je bent dief van je eigen portemonnee als je dat niet doet.
Plaats dus zo snel mogelijk het HBO pakket weer terug bij KPN Compleet en ga dat Fox Sports eredivisie pakket gewoon betalen. Scheelt je €8,- per maand.
Reputatie 7
Dan heb je, waarschijnlijk per ongeluk, gewisseld van pakket bij KPN Compleet. Je kunt nu kiezen uit één van deze 4 pakketten i.c.m. Compleet: Fox eredivisie, HBO, Kids-, of pluspakket.
Je hebt nu dus gewisseld van HBO naar Fox eredivisie. Dit kan 1 x per maand dus kun je pas over één maand weer terug naar gratis HBO. Ik denk dat KPN Webcare daar ook niks aan kan veranderen, maar niet geschoten is áltijd mis.
Je kunt het beste, zoals wjb al voorstelt, HBO i.c.m. Compleet nemen en Fox Eredivisie apart afnemen voor € 7,50 extra. Als los pakket dus. Wil je komende maand HBO dan zul je volgens mij helaas hier een maandje voor moeten betalen (los afnemen). Daarna kun je HBO weer kiezen voor Compleet en Fox apart. Dat wordt dan administratief verwerkt.
Reputatie 7
Of er zou natuurlijk een Webcare medewerker zo vriendelijk kunnen zijn om dit administratief direct te verwerken zodat je geen "financiële schade" leidt.

Let overigens vooral op dat laatste zinnetje op die site voor het wisselen van pakket bij KPN Compleet.

Nee, natuurlijk kies je niet voor het pakket dat het beste bij je past, maar voor het duurste pakket.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Colly, welkom op het forum! Er zijn al een aantal goede antwoorden gegeven. Kort samengevat: Je kunt maar één zenderpakket gratis activeren binnen KPN Compleet. Als je dan ook kiest voor Fox Sports, dan wordt HBO gedeactiveerd. Als dit niet de bedoeling was, en je wilde Fox Sports als los, betaald, pakket toevoegen dan ga ik kijken of ik dit voor je kan verhelpen. Je kunt in principe eens per maand het Compleet zenderpakket wisselen, maar ik kijk graag of ik dit sneller kan (laten) doen. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop dan duik ik erin.

Nee, natuurlijk kies je niet voor het pakket dat het beste bij je past, maar voor het duurste pakket.
Is dat niet een beetje gechargeerd, wjb? Tuurlijk, als HBO het pakket is dat je het liefst wilt, dan zet je dat als Compleet zenderpakket aan en kies je een ander pakket als betaalde variant als je die ook wilt hebben. Maar doe dat alleen als je ook daadwerkelijk HBO wilt. Persoonlijk voorbeeld: HBO heeft voor mij niet voldoende toegevoegde waarde boven het Pluspakket. Daarom kies ik ervoor om het Pluspakket als Compleet zenderpakket te hebben en neem daarnaast geen andere zenderpakketten af. Ik kies dus het pakket dat het beste bij mij past.
Reputatie 7
Is dat niet een beetje gechargeerd, wjb? Tuurlijk, als HBO het pakket is dat je het liefst wilt, dan zet je dat als Compleet zenderpakket aan en kies je een ander pakket als betaalde variant als je die ook wilt hebben. Maar doe dat alleen als je ook daadwerkelijk HBO wilt. Persoonlijk voorbeeld: HBO heeft voor mij niet voldoende toegevoegde waarde boven het Pluspakket. Daarom kies ik ervoor om het Pluspakket als Compleet zenderpakket te hebben en neem daarnaast geen andere zenderpakketten af. Ik kies dus het pakket dat het beste bij mij past.
Tjonge jonge, natuurlijk bedoel ik het duurste pakket dat je ook daadwerkelijk wilt hebben. Het zou wel oer en oer dom zijn om een pakket dat je niet wilt hebben als "KPN Compleet" pakket te kiezen en daarmee het pakket dat je wel wilt hebben te moeten betalen.
Stel dat ik een enorme voetbalfan zou zijn, is niet zo maar stel, dan zou het Fox Sports eredivisie het beste bij mij passen. Toch laat ik dan andere pakket dat ik wil hebben, het HBO pakket, in KPN Compleet staan. Dus niet het pakket dat het best bij mij past, maar dat ik wel wil hebben maar het duurst is immers daarmee zal ik dan het meest besparen.
Maar goed, ik dacht dat dat zonder het uit te spreken voor iedereen wel duidelijk zou zijn.
Vandaag heel toevallig een promotie wagen van KPN bij mij in het winkelcentrum, heb hem mijn ongenoegen geuit over het het aan en uitzetten van pakketten zoals eerder is omschreven, tot mijn verbazing was alles binnen 3 uur in orde gemaakt, Chapeau.
Dit is service van de bovenste plank, bedankt KPN 😳
Ik vind het super dat eredivisie live nu gratis is maar dat het ten koste gaat van bijv. je HBO pakket is wel balen! Dat kan nog wel eens bonje gaan worden in een aantal huwelijken! Had het liever anders gezien....
Reputatie 7
Het hoeft helemaal niet ten koste te gaan van jouw gratis HBO pakket, je kunt Fox Sportster eredivisie natuurlijk ook gewoon voor 7,50 Euro huren.

Reageer