Beantwoord

Heb al jaren een mobiel abonnement en vaste diensten, maar geen korting

  • 21 April 2021
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Als je al een tv en internet abonnement thuis hebt, dan heb je toch ook bij aanschaf van een mobiel abonnement recht op korting. ik dit nu al 2 jaar maar volgens mij geen korting

icon

Beste antwoord door Hurmie 29 April 2021, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom @Hurmie op ons forum en goed dat je aan de bel trekt!

Ik wil graag eens met je kijken hoe het zit, zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met je gegevens? Geef je hier een reactie zodra dat gelukt is zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:

Ik heb alvast een forumprofiel aangemaakt, het enige dat ik nog moet invullen is het klantnummer van mijn mobiele telefoon. Die heb ik nu even niet bij de hand. Daarvoor moet ik naar de betaalde rekeningen, zoekt mijn vrouw vanmiddag even op.

 

M.vr.gr. Herman Ceulemans

Reputatie 6
Badge +10

Dankje @Hurmie! Het is al gelukt om je gegevens erbij te pakken.

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben heb ik jullie abonnementen aangemeld voor de husselvoordelen. Jullie hebben hier een e-mail/SMS over gehad zojuist :grinning:

Heb het gelezen,Klasse Nico, bedankt

Heb toch nog 1 vraag, ik heb de nieuwe factuur bekeken en daar heb ik dan korting maar ik zie niet het Mobiele abonnement erin meegenomen. Dat blijft twee aparte facturen?

Reputatie 6
Badge +10

Mobiel en vast blijven inderdaad 2 losse facturen. Dat heeft voornamelijk met de verschijning van de facturen te maken. Omdat deze verschillen is het eigenlijk onmogelijk om mobiel en vast op 1 factuur te krijgen (1 van de redenen hoor, er zijn meer redenen)

Dan ben ik genoeg geïnformeerd, mijn dank en een fijne dag.

Reputatie 6
Badge +10

Heel graag gedaan! Mochten er meer vragen komen wanneer dan ook dan weet je mij of mijn collega's te vinden!