Beantwoord

Heeft KPN Compleet aanvraag consequenties voor al actief abonnement van andere provider?

• 16 januari 2016
  • 2 reacties
  • 333 keer bekeken

Goedendag KPN,

Mijn vrouw en ik bellen beiden met een mobiel abonnement van KPN.

Nu had ik vernomen dat je via KPN Compleet mb's kunt delen, ik heb deze zojuist aangevraagd maar mijn vrouw en ik wonen momenteel bij mijn schoonmoeder in. Zij maakt gebruik van Ziggo alles in 1. Heeft dit consequenties voor haar internet/bellen/tv abonnement? Zoja, wil ik deze graag annuleren.

Graag hoor ik snel van jullie.

Met vriendelijke groet,

Youri van Hogeloon

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 17 januari 2016, 09:57

Hoi,

Nee dit heeft geen consequenties. Het systeem kijkt of beide mobiele abonnementen op het zelfde adres staan en dan krijg je de voordelen. Het systeem kijkt ook of je KPN Internet op datzelfde adres hebt, maar dat is niet zo, dus die voordelen krijg je niet.

Als beide mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan, zal je 5€ korting, MB Delen (en gratis bellen?) krijgen.

Robin
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Nee dit heeft geen consequenties. Het systeem kijkt of beide mobiele abonnementen op het zelfde adres staan en dan krijg je de voordelen. Het systeem kijkt ook of je KPN Internet op datzelfde adres hebt, maar dat is niet zo, dus die voordelen krijg je niet.

Als beide mobiele abonnementen op hetzelfde adres staan, zal je 5€ korting, MB Delen (en gratis bellen?) krijgen.

Robin
Oke, dan weet ik genoeg!

Dankjewel voor je snelle antwoord.

Youri

Reageer