Beantwoord

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Hussel.

  • 11 September 2020
  • 3 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik zal beginnen met een situatieschets:

Tot iets meer dan een maand geleden had ik bij KPN alleen een mobiel abonnement (ex-Telfort). Toen ben ik verhuisd en heb éérst via MijnKPN mijn verhuizing doorgegeven, en vervolgens op mijn nieuwe adres een nieuw mobiel abonnement én een Thuis-abonnement (TV+Internet) afgesloten, met Husselvoordeel (Spotify Premium). Monteur geweest voor de installatie van internet+TV, Spotify Premium goed overgezet, alles in orde.

Tot ik op 17 augustus de volgende sms ontving:

"Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN”

Meteen via MijnKPN gecheckt of er dan misschien ergens iets verkeerd stond, want als het goed is zou alles gewoon op mijn nieuwe adres moeten staan en zou bovenstaande niet kloppen. Maar in MijnKPN bleek alles op mijn nieuwe adres te staan. Ik ging er dus vanuit dat de sms was verstuurd door een fout in het systeem die misschien alweer was opgelost, en anders zou ik een week later wel gebeld worden en zouden we het probleem wel op moeten kunnen lossen.

Dat telefoontje is echter nooit gekomen. Wél kreeg ik op 8 september ineens deze email:

Geachte heer Verbeek,

 

 

Helaas voldoen uw KPN abonnementen niet meer aan de voorwaarden van KPN Hussel. Hieronder leest u waarom uw voordelen zijn vervallen en wat dit voor u betekent.

 

 

Opzegging of verhuizing
U hebt een wijziging doorgegeven, bijvoorbeeld een annulering, opzegging of een verhuizing van 1 van uw KPN producten. Daardoor is er niet langer Mobiel en Thuis op uw adres aangemeld voor KPN Hussel. Uw voordelen van Hussel zijn daarom komen te vervallen. Alle voorwaarden van KPN Hussel vindt u op kpn.com/hussel.

 

KPN Hussel voorwaarden

 

 

 


Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

Nogmaals MijnKPN gecheckt, alles staat nog steeds op mijn nieuwe adres. Dus volgens mij voldoe ik prima aan de voorwaarden voor KPN Hussel en zijn mijn voordelen dan ook ten onrechte beëindigd… 

Bij voorbaat dank voor de hulp,

Milco

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 14 September 2020, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @MVerbeek, welkom op het forum. Alsof een verhuizing niet al genoeg gedoe is! Gaat KPN je ook nog dit soort berichten sturen. Zie dat je al jouw gegevens al in hebt gevuld in je profiel. Waarvoor dank! Als ik bij jouw abonnementen kijk, zie ik alles inderdaad op het juiste adres staan en worden alle voordelen van KPN Hussel weer voor je geactiveerd. De afdeling die dit allemaal regelt heeft het zelfs voor je in behandeling.

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie bij jouw klantgegevens dat de Compleet voordelen inmiddels weer zijn geactiveerd door mijn collega's. Ik ga er vanuit dat je vraag daarmee is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 

Klopt! Dank nog voor je reactie!