Vraag

Hoe krijg ik KPN entertainment voordeel

  • 13 March 2021
  • 14 reacties
  • 1663 keer bekeken

Hi KPN,

Hoe ontvang ik het KPN Entertainment voordeel?

Heb zowel KPN Internet en tv voor thuis als KPN mobiel (06********).

Ik ontvang al wel €7,50,- korting op mobiel, maar nog niet het entertainment voordeel.

Mijn Netflix loopt inmiddels ook via jullie.

Kunnen jullie dit nakijken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi. Het Entertainmentvoordeel is alleen van toepassing op Hussel abonnementen Thuis.

Jij hebt “internet + TV” vermeld je. Dat is een wat oudere abonnementsvorm. Bij een mobiel abo van KPN (soort abo maakt niet uit) heb je dan de mogelijkheid om het ESPN pakket of het Pluspakket gratis af te nemen.

Reputatie 3

Het entertainment korting krijg je op bepaalde extra tv pakketten bv plus pakket.

Dit geld niet voor alle pakketten en zeker niet voor Netflix.

Dus heb je al een extra pakket geactiveerd ?

Goeie, @ArjanvdB 

Je krijgt € 5 entertainmentvoordeel als je één of meer van deze pakketten hebt bij een Hussel thuis abonnement.

Film1, ESPN, Pluspakket, Spotify

Inderdaad niet Netflix.

Reputatie 7
Badge +16

Husselkorting wordt sowieso niet als korting op een extra pakket gegeven. Het is een keuzekorting welke op je maandelijkse basis abonnement wordt verrekend. Om deze basiskorting te krijgen moet je wel een extra dienst afnemen, hier is Netflix trouwens ook gewoon onderdeel van.  Destijds had ik het daar ook altijd op lopen. 

Reputatie 7
Badge +24

Goeie, @ArjanvdB 

Je krijgt € 5 entertainmentvoordeel als je één of meer van deze pakketten hebt bij een Hussel thuis abonnement.

Film1, ESPN, Pluspakket, Spotify

Inderdaad niet Netflix.

Waarom staat het in dit plaatje wel dan?

Het witte "€ 5 Husselvoordeel" balkje loopt ook onder Netflix door. En dit is een plaatje wat officieel bij KPN vandaan komt.

Reputatie 3

Hier staat het : https://www.kpn.com/hussel/voordelen/entertainmentkorting.htm

 

En daar staat geen Netflix bij.

Misschien vroeger want toen kreeg je er ook Spotify bij maar nu niet meer.

En ik denk dat het plaatje niet meer klopt dit zal wel een iets oudere zijn.

Ja, dat plaatje incl Netflix had ik ook gezien. Ik las dat je Netflix wel via KPN factuur moet lopen om het entertainment voordeel te krijgen. Ik heb gewoon een husselpakket trouwens. Op de factuur die vandaag ontvangen heb zie ik helaas geen entertainment voordeel.

Dus volgens mij voldoe ik wel aan de voorwaarden.

Reputatie 7
Badge +16

@BramRijnierse krijg je in MijnKPN wel deze regel te zien?

 

@Nick83 . Het plaatje is wel overtuigend dat Netflix ook voor die korting mogelijk is inderdaad. Was ik niet van op de hoogte. Enige voorwaarde is dat in dat geval, zeker als Netflix het énige entertainmentpakket is wat je afneemt, de betaling dus via de kpn factuur loopt.

@Chrizziey, nee dat zie ik helaas niet staan. Wel hussel mobiel korting a €7,50,-

Volgens de voorwaarden van Huszel, zou het toch met Netflix moeten kunnen.

a) Hussel Entertainmentvoordeel. Je komt in aanmerking voor Hussel Entertainmentvoordeel indien je een Hussel internet of Hussel internet en tv abonnement en een KPN Mobiel abonnement of Telfort mobiel abonnement en één of meer van de hieronder genoemde entertainmentdiensten afneemt. In dat geval wordt er €5,00 korting op een Hussel internet of Hussel internet en TV abonnement toegekend. 1) Fox Sport: 2) Plus Pakket: 3) Netflix: 4) Spotify en Spotify Family: 5) Film 1:

@Kpn kun je dit fixen?

Reputatie 7
Badge +24

@Chrizziey, nee dat zie ik helaas niet staan. Wel hussel mobiel korting a €7,50,-

Die € 7,50 staat op de factuur van het mobiele abonnement. Hussel entertainmentvoordeel staat op de factuur van het vaste internet (en tv) abonnement.

Heeft iemand een idee hoe dit straks met Viaplay gaat. Ik heb KPN Hussel (TV. 2 x mobiel en telefonie) met korting op mobiel en gratis Pluspakket. Heb ik nu recht op 5 euro entertainment korting als ik nu ook Viaplay neem?

-

 

 

Hi, @RasaSirius 

Welkom op het forum :relaxed:

Als je nu nog geen ander Entertainmentpakket hebt waarop je de korting al krijgt zal je dit dus krijgen zodra je Viaplay via kpn afsluit.

Bij één of meer van deze pakketten krijgen je € 5,-- korting op je vaste pakket icm mobiel abonnement: Netflix, Spotify, Film1, Viaplay.