Beantwoord

Hoe lang duurt het voor een abonnement is aangemeld voor KPN Compleet

  • 15 September 2020
  • 5 reacties
  • 621 keer bekeken

Hoelang duurt het normaal voordat je kunt zien bij mijn KPN dat je gebruik maakt van KPN compleet.

Ik had al tv en internet een mobiel nummer, nu heb ik nog een 06nummer aangemeld,  hoelang duurt normaal dat het te zien is.

 

Ik wil graag mb's onderling,  maar kan dat nu nog niet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 21 September 2020, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @jurgen007, dank je wel voor jouw bericht. Als je je aanmeldt voor KPN Compleet/Hussel, dan duurt het doorgaans maximaal 48 uur voordat dit is verwerkt. Zodra het nummer is aangemeld, dan krijg je ook een sms ter bevestiging. Kun je me vertellen of het nummer nu ook is aangemeld voor KPN Compleet/Hussel? Mocht dat nog niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Bij het kopje ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan het betreffende 06-nummer noteren. Dan ga ik voor je aan de slag!

 

Ja het nummer staat er wel bij, en kan ook 50mb doneren aan goede doelen. Maar zie mijn familie leden niet.

 

Ik heb het formulier zo goed mogelijk proberen in te vullen.

 

Groeten Jurgen

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de toelichting en het aanvullen van jouw profiel. Ik ben direct voor je op onderzoek uitgegaan en ik zag dat het nummer nog niet was aangemeld voor de voordelen van KPN Compleet/Hussel. Dit heb ik alsnog voor je gedaan. Als de voordelen actief zijn, ontvang je een sms’je ter bevestiging. Daarna kun je ook met dit nummer MB's delen. Laat je weten of het lukt om MB's te delen? Ik hoor het graag van je!

Ja ik heb vanmorgen een sms gekregen dat het gelukt is, de mb's delen lukt nu ook. 

Ik had wel alle stappen doorlopen, dus geen idee waar het mis ging.

 

Dank u wel voor de hulp :-)

Reputatie 6
Badge +10

Dank je wel voor de update. Goed om te horen dat je nu MB's kunt delen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!