Beantwoord

Hoe lang duurt het voordat KPN Compleet verwerkt is?

• 15 maart 2016
  • 5 reacties
  • 1320 keer bekeken

Hoi allemaal!
Hoe lang duurt het voor de KPN compleet aanvraag wordt geaccepteerd?
Heb het een week terug al aangevraagd en heb nog niets gehoord.
Alvast bedankt!

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Natasja_1 21 december 2017, 16:07

@Chrism, bedankt voor je reactie op mijn privébericht! De aanvraag voor KPN Compleet voor het mobiele nummer liep niet goed door. Ik heb de aanvraag opnieuw gedaan en binnen twee werkdagen zouden de voordelen actief moeten zijn. Wil je mij een seintje geven wanneer je de sms hebt ontvangen dat de voordelen actief zijn? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Chrism, bedankt voor je reactie op mijn privébericht! De aanvraag voor KPN Compleet voor het mobiele nummer liep niet goed door. Ik heb de aanvraag opnieuw gedaan en binnen twee werkdagen zouden de voordelen actief moeten zijn. Wil je mij een seintje geven wanneer je de sms hebt ontvangen dat de voordelen actief zijn? Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Chrism, welkom hier! Ik help je hier graag bij 🙂 Reageer je op mijn privébericht?
Ik heb hetzelfde probleem, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Reputatie 7
Badge +28
: Compleet is sinds vandaag actief. Sorry voor de vertraging!

Reputatie 7
Badge +28
Hoi , Compleet hoor je binnen 7 dagen te kunnen gebruiken. Ik ga voor je nakijken waarom het nog niet actief is.

Deze 7 dagen gaan wel in nadat de pakketten actief zijn. Als het internetabonnement bijvoorbeeld niet is opgeleverd, gaan de voordelen ook nog niet in. Kun je reageren op mijn privébericht? Dan zorg ik dat dit wordt opgehelderd.

Reageer