Beantwoord

Hoelang blijven de voordelen van KPN compleet nog bestaan?

  • 23 December 2019
  • 6 reacties
  • 544 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Nu dat kpn het nieuwe kpn hussel heeft verzonnen (Verkapte manier van prijsverhoging en totaal kansloos!!!) heb ik de vraag hoelang het de kpn compleet nog blijft?

Overgaan van mijn huidige abbonement met knp compleet voordeel naar kpn hussel met de dezelfde opties die ik nu heb gaan me maandelijks €11 meer kosten.

Ben bang dat het over husselen wordt naar de concurrent als het kpn compleet komt te vervallen.

Hoor graag van jullie.

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 24 December 2019, 09:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Zie de tekst onder “Heb jij een oud Alles-in-1 Pakket of KPN Compleet?” in de blauwe balk op deze pagina: https://www.kpn.com/waar-is-alles-in-1-heen.htm

Reputatie 2
Badge +1

“Op de andere abonnementen behoud je de oude voordelen”. Maar voor hoelang behoud je deze voordelen dat is mijn vraag? Dit had ik zelf ook al gelezen. Vind het wel een kpn dingetje om over een half jaar te zeggen dat kpn compleet verdwijnd en je alsnog over moet. 

Reputatie 7
Badge +24

“Op de andere abonnementen behoud je de oude voordelen”. Maar voor hoelang behoud je deze voordelen dat is mijn vraag? Dit had ik zelf ook al gelezen. Vind het wel een kpn dingetje om over een half jaar te zeggen dat kpn compleet verdwijnd en je alsnog over moet. 

Dat zal ooit vast wel gebeuren, maar dat zal ongetwijfeld nog jaren duren. Ik zou zeggen: gewoon lekker blijven zitten waar je zit.

KPN heeft Alles in één en Internet+TV abonnementen verkocht mét KPN Compleet bij meerdere producten. De onder “Compleet” vallende productie blíjven hun Compleet voordelen houden. Ook als je het combineert met een mobiel abonnement Hussel. Dát mobiele Hussel abonnement heeft alleen geen data-verdubbeling want i.c.m. een ander (bv vast) abonnement van KPN is dat alleen Husselkorting à € 5 per maand.

Dus.

(voorbeeld)

Met Alles in Ă©Ă©n en mobiel Hussel abonnement.
Op de Alles in Ă©Ă©n de Compleet voordelen;
Op het mobiele abonnement de Hussel voordelen.

Compleet voordelen op de oude proposities bij meerdere abonnementen.
Hussel voordelen op de nieuwste propositie (Hussel).
Je kan oude en nieuwe proposities combineren.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @juliendl, bedankt voor jouw bericht en een terechte vraag! Vooralsnog zijn er geen voornemens om KPN Compleet helemaal op te doeken, want veel klanten maken hier nog gebruik van. Dus de komende tijd hoef je je geen zorgen te maken hierover, het zal zoals Nick aangeeft echt nog wel een poosje duren voordat alles van KPN Compleet wordt omgezet. Zolang jij niks wijzigt, zal je dus de KPN Compleet voordelen blijven behouden!

Reputatie 2
Badge +1

Ok duidelijk, bedankt voor jullie reactie.

Reageer