Beantwoord

Hoeveelheid MB's delen

• 18 april 2016
  • 10 reacties
  • 796 keer bekeken

Hallo,

Ik kreeg bericht dat het MB's delen gereset is en dat ik mijn MB's weer opnieuw moet delen met degene waar ik het mee deel.

Nu wil ik dit weer doen maar het minimale aantal is nu opeens 250 MB geworden.

Waarom is de keuze van 50 MB of 100 MB verdwenen?

Degene met wie ik de MB's deel zijn geen groot verbruikers en 250 MB is veel te veel voor hun plus als ik met 2 personen 250 MB elk deel ben ik gelijk de helft van mijn tegoed kwijt.

Komen de opties voor 50 en/of 100 MB weer terug?

Gegroet,

Michael

icon

Beste antwoord door Cindy_ 3 juni 2016, 09:00

Goed nieuws! Misschien hebben jullie het al gezien, maar de 50MB is terug bij het MB's delen 😃

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag ! Een hele goede vraag die je stelt, ook voor ons was dit nieuw. 

Toen ik je bericht zag heb ik direct contact opgenomen met de afdeling die over Compleet gaat. De keuze van 50MB en 100MB is eruit gehaald. Waarom dat is gedaan, dat weet ik niet, maar ik snap dat dat heel onhandig is en ook zonde van je bundel. Ik heb meer informatie gevraagd wat de plannen zijn voor het delen van de hoeveelheid MB's en of we de kleinere variant terug kunnen verwachten. Als ik meer weet, hoor je dat natuurlijk van me! 

Reputatie 7
Badge +24
; op dit moment blijft de situatie zoals de MB's in je app staan, zoals die is. Ik heb het verzoek gedaan om ook kleinere bundels toe te voegen. Met jou zijn er denk ik veel andere klanten waarbij 250MB teveel is om te delen. Of en zo ja, wanneer dit weer wordt toegevoegd, daar heb ik geen informatie over.

Ook ik ben er achter gekomen dat deze te delen bundels verdwenen zijn.

Graag verzoek ik om de groottes van 50 en 100 MB terug te plaatsen in het delen van de MB bundel.

Diegene waar ik het naar toe stuur kan een maand doen met 50 MB, en als dat te weinig mocht zijn kan ik nogmaals 50MB delen.

GRAAG DE 50 EN 100 MB TERUGGGGGGGGG.

Is dit niet een eenzijdige aanpassing van het afgeproken contract?

NIET LEUK!!!!!

Reputatie 7
Badge +24
Dat begrijp ik dat het niet leuk is ! Er zijn meer klanten die graag meer MB's in 1 keer willen delen en natuurlijk ook klanten die minder willen delen. Toen ik het bericht van mregensburg zag heb ik direct doorgegeven dat de kleinere hoeveelheid MB's gemist worden om te delen. Of dit terugkomt, dat weet ik niet. Het is niet vastgelegd in een contract dat je bij KPN Compleet een x aantal MB's per keer kan delen. Als ik nieuws heb over veranderingen, laat ik je dat weten! 

Hallo,

Ik was blij om te zien dat mijnkpn weer functioneerde, minder blij toen ik zag dat ik van mijn 1000 mb's die ik op mijn iPad gebruik alleen nog maar 250 mb's minimaal mag delen met mijn GSM. Deze gebruik ik daar alleen maar voor Whatsapp, dus daar heb ik echt niet zo veel mb's voor nodig. 

Mijn vermoeden is dat hier wel weer een commerciële reden achter zal zitten, maar jammer dat dit ten koste gaat van klantvriendelijkheid.

Bij deze dus ook namens mij de vraag of de mogelijkheid voor minder mb's terug kan komen.

Vriendelijke groeten,

Sas

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen , welkom op het forum! Ik snap dat dit een onaangename verrassing is wanneer je niet zoveel MB's verbruikt. 

Er zijn verschillende wensen op het gebied van MB's delen. Er is gekeken naar hoeveel keer een aantal MB's gedeeld wordt maandelijks. In de app hebben we op dit moment de mogelijkheid om een x aantal mogelijkheden te geven voor het delen van MB's. Op dit moment heb ik niet het bericht dat de lagere aantallen MB's terugkomen bij het delen. 

Bluesem schreef op 10 mei '16 om 14:30uHallo,

Ik was blij om te zien dat mijnkpn weer functioneerde, minder blij toen ik zag dat ik van mijn 1000 mb's die ik op mijn iPad gebruik alleen nog maar 250 mb's minimaal mag delen met mijn GSM. Deze gebruik ik daar alleen maar voor Whatsapp, dus daar heb ik echt niet zo veel mb's voor nodig. 

Mijn vermoeden is dat hier wel weer een commerciële reden achter zal zitten, maar jammer dat dit ten koste gaat van klantvriendelijkheid.

Bij deze dus ook namens mij de vraag of de mogelijkheid voor minder mb's terug kan komen.

Vriendelijke groeten,

Sas

Reputatie 7
Badge +24
Goed nieuws! Misschien hebben jullie het al gezien, maar de 50MB is terug bij het MB's delen 😃

Ik had het nog niet gezien.

Bedankt!

Top, dit had ik niet meer verwacht.

Toch fijn dat KPN wat voor z'n klanten doet!

Mecri.

Reageer