Beantwoord

Hogere kosten factuur dan in contract en geen hulp via mijnkpn

  • 10 July 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Wij hebben de 1e factuur ontvangen en deze is een stuk hoger dan de overeengekomen abonnementskaarten. Zowel hoger dan met de korting als zonder korting.

Dus de vraag is hoe dit kan en hoe dit kan worden gecorrigeerd en opgelost

icon

Beste antwoord door P.Pankras 10 July 2021, 12:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatsen?

Dank u voor de snelle reactie. Op pagina 2 van de factuur stond inderdaad de verklaring, deze factuur bracht 2 maanden in rekening. Bedankt en fijn weekend.