Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

  • 25 January 2020
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge

Het lukt mij ook niet om een huishouden aan te maken. Volgens mij heb ik beide mobiele nummers al toegevoegd aan mijn alles-in-een thuisabo. Ik zie echter maar 1 mobiel nummer staan


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 January 2020, 11:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Padiro. Wat vervelend dat het jou zelf niet is gelukt om beide mobiele nummer toe te voegen aan jouw huishouden. Ik zag dat je jouw gegevens al had achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb jouw tweede nummer zojuist toegevoegd aan jouw huishouden. Als je hier verder nog vragen over hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Badge

Hallo Vikash

 

Hartelijk dank. Het werkt nu inderdaad.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Padiro! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 

Reeds gelukt 

Reageer