Beantwoord

Huishouden aanmaken melding bij MB's delen

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Ook ik heb hetzelfde probleem.. Wanneer ik Mb’s wil delen wordt er aangegeven dat ik een huishouden moet aanmaken. Dit lukt alleen niet. Ik heb beide telefoonnummers wel aangemeld voor compleet.

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 16:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Karineis. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je het KPN Forum Profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Alle 06-nummers kan je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic zodra je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Karineis. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat het niet lukt om MB's te delen. Ik zal voor jou uitzoeken wat hier de reden van is. Zou je het KPN Forum Profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Alle 06-nummers kan je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen” veld. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic zodra je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. 

Mijn excuses, ik heb zojuist ook het klantnummer van mijn mobiele abonnement ingevoerd.

 

karin Eisenberger 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat één mobiel nummer nog niet is aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. Ik heb dit mobiele nummer alsnog aangemeld voor de KPN Compleet voordelen. 

Het werkt! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Het werkt! Bedankt!

Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer