Beantwoord

Huishouden aanmaken om MB's te delen lukt niet

  • 17 August 2021
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Het lukt me niet om een huishouden aan te maken om vervolgens MBs te delen. Zie verschillende gerelateerde topics maar niet een oplossing. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 August 2021, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Stevie1234 

 

In dit topic staat beschreven hoe je dat instelt: https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-510200

Let dan wel op dat je de stap “Check je voordeel” niet overslaat.

 

Of als je dat allemaal al geprobeerd/gedaan hebt, waar loop je dan vast?

De stap ”Check je Voordeel” leidt mij naar het overzicht met “Overzicht” in MijnKPN Warin mijn 3 mobiele nummers vermeld staan.

Als ik vervolgens mijn adresgegevens invul krijg ik telkens het scherm met de tekst:

Hulp met je aanmelding

Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Stevie1234, ik heb voor jou het huishouden aangemaakt. De toevoeging van het woonadres was niet meegenomen in de factuurgegevens waardoor het jou zelf niet lukte. Dit heb ik hersteld en direct het huishouden aangemaakt. MB's delen moet nu lukken. 

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Kunt u mij ook helpen?

Reputatie 7
Badge +19

Bij jou liepen de voordelen ergens vast in de administratie @M.Gerdes, dat heb ik voor je opgelost. MB's delen is nu mogelijk.