Het lukt me niet om een huishouden aan te maken om vervolgens MBs te delen. Zie verschillende gerelateerde topics maar niet een oplossing. Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelHet lukt me niet om een huishouden aan te maken om vervolgens MBs te delen. Zie verschillende gerelateerde topics maar niet een oplossing. Wie kan mij helpen?
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineelHallo
In dit topic staat beschreven hoe je dat instelt: https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/mb-s-delen-510200
Let dan wel op dat je de stap “Check je voordeel” niet overslaat.
Of als je dat allemaal al geprobeerd/gedaan hebt, waar loop je dan vast?
De stap ”Check je Voordeel” leidt mij naar het overzicht met “Overzicht” in MijnKPN Warin mijn 3 mobiele nummers vermeld staan.
Als ik vervolgens mijn adresgegevens invul krijg ik telkens het scherm met de tekst:
Het is nog niet gelukt om je aan te melden, mogelijk ben je al aangemeld.
Een mislukte aanmelding kan komen door één van onderstaande redenen.
Goedemorgen
Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Kunt u mij ook helpen?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.