Beantwoord

Huishouden starten lukt niet

  • 19 July 2020
  • 3 reacties
  • 307 keer bekeken

Hallo,

Het lukt mij niet om een huishouden te starten zodat ik MB's kan delen met mijn zoon.

Wat doe ik allemaal verkeerd.

Gr Tonny

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 July 2020, 12:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @FeddeJikke, welkom op het Forum!

Een huishouden starten zou in principe niet zo lastig moeten zijn, maar ik begrijp dat het toch even niet lukt. Dat is geen probleem, dan kijk ik graag even mee!

Het 06-nummer is inmiddels actief bij KPN? Dan kan je het nummer toevoegen aan jouw MijnKPN omgeving. Daarnaast is het belangrijk om het nummer aan te melden voor de voordelen. Omdat het om een KPN Hussel product gaat, kan je de abonnementen aanmelden via deze website. Het dienen meerdere producten op hetzelfde adres te zijn, anders wordt de aanvraag niet goedgekeurd.

Mocht het niet lukken via bovenstaande website, dan help ik je graag verder. Wil je dan jouw Forum profiel invullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!

Het aanmelden lukt niet. Ik heb de mobiele nummers toegevoegd. Alleen de klantnummers van de mobiele abonnementen weet ik niet te vinden.

Gr Tonny

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @FeddeJikke, ik neem even waar voor Susan, ik zie dat de adressen niet overeen komen. Bij je mobiele abonnement zie ik een andere postcode staan. Hierdoor mislukt de aanvraag.
Het adres kan ik zelf niet voor je wijzigen. Ik wil je vragen die via je MijnKPN te doen. Als je hem daar goed gezet hebt zou je hem ongeveer een uurtje later via deze pagina toe moeten kunnen voegen! Als het dan nog niet werkt, wil je mij dan een DM sturen?

Reageer