Beantwoord

Huishouden starten ook mb's te delen

• 4 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 245 keer bekeken

Beste lezer,

Hoe is het mogelijk om mb's te delen tussen een 06 nummer en een 097 nummer.

Ik heb al tijden een 06 nummer, en heb onlangs een 097 data abonnement afgesloten vanwege een nieuwe tablet die ik heb gekocht.

Graag zou ik mb's van mijn mobiele 06 abonnement overzetten naar mijn 097 nummer, welke beiden op hetzelfde thuisadres geregistreerd staan (net als mijn internet en televisie abonnement).

Echter zegt de mijnKPN app dat ik een huishouden moet starten.
Hoe en waar start ik deze aangezien de app en de website mij van het kastje naar de muur sturen. Op de site kan ik namelijk mijn 097 nummer niet invullen zonder dat er error komt te staan.

Verder kan ik mijn 097 nummer niet invullen in mijn account van dit forum omdat er geen optie voor is?

Inmiddels via een lange omweg op de site van KPN mijn 097 nummer gekoppeld terwijl deze al in de mijnKPN app stond. Nu hopen en bidden dat het goedkomt.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door vvdbergh1986 4 oktober 2018, 22:59

Inmiddels is het gelukt.

Heb de eerste 2000 mb overgemaakt naar het 097 nummer.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Goedenavond 🙂 Om MB's te kunnen delen is het inderdaad nodig dat je je aanmeldt met beide nummers. Zodra beide nummers aan je aanmelding zijn toegevoegd, zou dit moeten werken. Uit je bericht begrijp ik dat je nog geen aanmelding gedaan hebt. Om dat te doen, kun je deze pagina gebruiken: https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive/uitbreiden 🙂
Inmiddels is het gelukt.

Heb de eerste 2000 mb overgemaakt naar het 097 nummer.
Reputatie 2
Badge +2
Dat is altijd goed om te horen! 🙂 Veel plezier ermee!
Reputatie 4
Badge +9
Hi vvdbergh1986, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is om beide nummers te koppelen en MB's met elkaar te delen. Veel plezier ermee inderdaad 🙂

Reageer