Beantwoord

Huishouden uitbreiden

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 215 keer bekeken

Hallo,

ik heb een kpn compleet, 2 mobiele

nummers staan erin, maar nu wil ik 3e nummer toevoegen en dat lukt niet, er staat een uitroepteken voor het nummer dat ik wil toevoegen.

hoe kan ik dit nummer wel toevoegen aan mijn huishouden?

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 April 2020, 13:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Arjan mes, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een registratie wil uitbreiden kan dat door het 06-nummer toe te voegen op deze website. Echter, is het 06-nummer sinds kort bij KPN? Dan komt het nummer niet in aanmerking voor KPN Compleet voordelen, maar voor de KPN Hussel voordelen. Aanmelden kan dan nadat je bent ingelogd via deze stappen.

Lukt dit niet? Dan help ik je graag verder! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Goedemiddag @Arjan mes, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je een registratie wil uitbreiden kan dat door het 06-nummer toe te voegen op deze website. Echter, is het 06-nummer sinds kort bij KPN? Dan komt het nummer niet in aanmerking voor KPN Compleet voordelen, maar voor de KPN Hussel voordelen. Aanmelden kan dan nadat je bent ingelogd via deze stappen.

Lukt dit niet? Dan help ik je graag verder! Wil je dan jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het betreffende 06-nummer?

Ik hoor graag van je!

Allemal gedaan,

het gaat om mobiele nummer *

*Admin: 06-nummer in profiel gezet i.v.m. privacy.

Reputatie 7
Badge +21

@Arjan mes, helaas. Maar bedankt voor het 06-nummer, ik heb hem gelijk toegevoegd aan de registratie. Vanaf (later) vandaag zou het nummer ook de voordelen moeten ontvangen!

Reputatie 7
Badge +21

@Arjan mes is alles inmiddels weer helemaal goed wat betreft de voordelen?:smile:

Reageer