Beantwoord

Hussel aanmelden lukt niet

  • 16 February 2021
  • 23 reacties
  • 1143 keer bekeken

Binnen mijn KPN zie ik mijn thuis abonnement en mijn mobiele abonnement, maar als ik naar voordelen ga en dan naar producten, dan zie ik mijn mobiele nummer helemaal niet terugkomen met de voordelen. Ook een ander abonnement dat wel op hetzelfde adres staat zie ik niet terug tussen de voordelen.

 

Als ik deze wil aanmelden geeft hij aan dat dat niet is gelukt.

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 February 2021, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

23 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @P van Klaveren ,

Heb je de aanvraag voor korting wel op de juiste manier gedaan? 

Want het lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Beste @Noordzee,

 

ja hier krijg ik inderdaad de melding dat het niet lukt, omdat het waarschijnlijk al is aangemeld

Reputatie 7
Badge +28

Heb je de aanmelding lang geleden gedaan? KPN heeft wel enige tijd nodig voor de verwerking. Dit kan zomaar 14 dagen duren.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @P van Klaveren, ik heb de KPN Husselvoordelen nu voor je geactiveerd op alle abonnementen die op hetzelfde adres staan geregistreerd. 

Goedemorgen @P van Klaveren, ik heb de KPN Husselvoordelen nu voor je geactiveerd op alle abonnementen die op hetzelfde adres staan geregistreerd. 

 

Same problem here. I ordered both Home internet and sim-only while later I received an email saying that my KPN Hussel benefit was stopped.

Today my internet and mobile are both activated but I'm not sure if I get the benefit from Hussel and I cannot register it as well. Can you please help?

Reputatie 7
Badge +19

If you fill out your profile, @T Yan  i can look and activate the Hussel discount. 

Precies hetzelfde telkens hetzelfde cirkeltje...  vreselijk vervelend!

Hallo hier het zelfde probleem.

alleen zie ik bij mijn voordelen wel de kidsim van mijn dochter en het tv en internet abonnement van thuis.  Maar niet mijn eigen nummer. We zijn nu op vakantie en wilde graag mb’s delen met mijn dochter maar dit is nu niet mogelijk.

het aanmelden van mijn nummer wordt aan gegeven dat het al gebeurt is en of we een fout is.

 

help graag

Goedemorgen @P van Klaveren, ik heb de KPN Husselvoordelen nu voor je geactiveerd op alle abonnementen die op hetzelfde adres staan geregistreerd. 

Hoi!!

Kunt u ook alle nummers van mijn klanten nummer activeren voor KPN husselvoordeel. Ik wil namelijk mbs delen met wat huisgenoten.

 

Hoop op een snelle reactie, alvast bedankt!

Mvg sven

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb 4 mobiele nummers toegevoegd @Svebbbb 

Ik heb 4 mobiele nummers toegevoegd @Svebbbb 

Ik zie het! Het werkt nu wel.

Hardstikke bedankt!!

Ik krijg ook mijn nieuwe nummer niet aangemeld bij hussel om MB’s te delen. Dit nummer is 3 dagen geleden omgezet van prepaid naar abonnement. profiel is aangevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @grav176, de Hussel aanmelding was vastgelopen. Dat is nu verholpen en de voordelen zijn actief geworden. 

@Jeroen_dB bedankt het is gelukt. Snelle actie. 👍🏽

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zit in Italië en vandaag zijn de abonnementen van mijn vrouw en zoon actief geworden. Ik kan echter geen MB’s delen met hen. En het aanmelden voor de voordelen lukt niet voor die nieuwe nummers. Mijn profiel is aangevuld. 

Inmiddels de Klantenservice gesproken en die hebben het snel opgelost door al onze nummers goed te koppelen en van de voordelen te voorzien. 

Goededag,

Ik heb hetzelfde probleem. Probeer dit al een tijdje, maar dacht dat dit aan mijn simkaart lag. Blijkbaar niet dus. Wij hebben hier thuis 3 kpn mobiel abonnementen maar 2 ervan zijn gekoppeld. Kunnen jullie mij hierbij helpen? 

@Vader van drie Het was vanochtend erg rustig bij de Klantenservice. Nog geen 5 minuten hoeven wachten en meteen opgelost. Ik zou dat even proberen.

Hallo,

Ook hier hetzelfde probleem. Bij de producten staan mobiel, prepaid en thuis.

Hussel aanmelden lukt niet, en als ik op mobiel klik, ga ik naar prepaid.

Is er dan nog iets niet goed geregeld met mijn mobiele abonnement?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @AntsjeN, wil je jouw profiel eens invullen? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is. 

Hallo @Jeroen_dB, Ik heb inmiddels mijn profiel ingevuld. De Hussel korting is inmiddels wel verwerkt kort nadat je had gereageerd. Dank daarvoor. Het probleem met mobiel en prepaid is echter nog niet opgelost.

Mvg, AntsjeN

Inmiddels mij glasvezelaansluiting al een aantal weken in gebruik. (dit tot volle tevredenheid btw.)

Maar volgens MijnKPN staat dit nog steeds in bestelling. En kan "Thuis” dus niet aanmelden voor de Hussel voordelen. Kunnen jullie eens checken wat er fout gaat?

Reputatie 7
Badge +19

Het vaste pakket heb ik nu voor je aangemeld @Jolhen