Beantwoord

Hussel / Compleet voordelen?

  • 27 March 2020
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn vrouw en ik hebben al Jaren een KPN mobile abonnement inclusief COMPLEET voordelen, ik ben sinds deze maand ook klant van KPN Glasvezel Internet en KPN TV, in de aanbieding werd vermeld dat je 5 euro korting kreeg op een entertainment pakket en daar zat Spotify ook bij (zo ver ik me kan herinneren). 

 

Krijg net mijn eerste factuur en ik betaal voor Spotify Family de normale prijs, dus ik ging even speuren naar wat voor voordelen ik nu had.. en wat ik kon verwachten.. maar ik ben nu echt compleet (haha) verdwaald in de KPN Compleet en Husselpaketten, dus.. HELP? kan ik pas husselen als ik kan verlengen? word ik pas compleet als ik  mijn internet/tv toe kan voegen (wat volgende website (nog) niet kan.

Jullie hebben het er niet echt makkelijker op gemaakt :-)

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 March 2020, 11:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Op uw oude mobiele abonnementen krijgt u Compleet voordelen. Op uw nieuwe Hussel glasvezel abonnement zijn de Hussel voordelen van toepassing. Op de factuur ziet u gewoon de normale prijs voor Spotify vermeld staan. Als het goed is staat er ook een aparte regel op waarbij er 5 euro korting vanaf getrokken word. Kunt u een schermafdruk van uw factuur plaatsen, zonder persoonlijke gegevens uiteraard?

Reputatie 1

Mijn eerste factuur van KPN Internet en Glasvezel,

Reputatie 7
Badge +24

Dan denk ik dat een KPN medewerker hier maar even naar kijken moet.

Reputatie 1

Dan denk ik dat een KPN medewerker hier maar even naar kijken moet.


Dank je!.. overigens denk ik dat een KPN medewerker er al naar kijkt, want de meldingen met de hussel/compleet voordelen vliegen me om de oren :-)

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ok :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Decypher. Welkom op het KPN Forum! Dat klopt, ik was het voor jou aan het uitzoeken en rechtzetten. Het klopt dat je de Hussel Entertainmentvoordeel ontvangt wanneer je een Hussel Thuis abonnement combineert met een KPN Mobiel abonnement. Je hebt deze korting niet ontvangen omdat het Hussel Thuis abonnement nog niet was aangemeld voor deze maandelijkse korting. Ik heb zojuist jouw ‘Thuis’ abonnement aangemeld voor deze korting en éénmalig 5 euro gecorrigeerd. Dit bedrag ontvang je op de eerst volgende factuur. :slight_smile:

Reageer