Beantwoord

Hussel Entertainmentkorting niet verrekend

  • 12 July 2021
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben net het Pluspakket geactiveerd voor €1,99. We kunnen zien dat we de korting hebben, maar dit is niet terug te zien in het abonnement? Wordt dit wel goed verrekend met het factuur?

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 July 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

zeker een mobiel data 0970 nummer ? (ik heb het zelfde)

van 5 euro per maand

ik betaal al 5,45 per maand en ben er helemaal klaar mee en heb het nummer opgezegd

mobiel heb ik alles bij T-mobile

als kpn niet de Android tv app had uitgebracht en bij T-mobile was deze app wel beschikbaar (wat er nog niet is bij T-mobile)

was ik met de hele internet tv en thuis bellen over gegaan naar T-mobile

het is wachten op de T-mobile Android tv app en ik ben weg bij kpn

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Justarish ,

Waarschijnlijk gaat het automatisch goed komen. Maar wil je meer zekerheid? 
 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Justarish, als ik jouw gegevens erbij pak zie ik dat de Entertainmentkorting actief is. Op de factuur zal de €5,00 korting in mindering gebracht worden. 

Goedemorgen @Justarish, als ik jouw gegevens erbij pak zie ik dat de Entertainmentkorting actief is. Op de factuur zal de €5,00 korting in mindering gebracht worden. 

Dat is dus niet het geval bij mij niet in ieder geval bij het data nummer 

Maar maakt voor mij ook niet uit deze heb ik opgezegd 

Toen ik mijn bericht typte was ik nogal boos (hier boven) 

Als ik t-mobile zo bekijk is het ook niet alles

Wil het wel eens proberen 

Maar zolang kpn de Android tv app goed op orde houdt blijf ik nog ff 😅