Beantwoord

Hussel kortingen niet verrekend

  • 27 January 2020
  • 11 reacties
  • 205 keer bekeken

Beste KPN,

 

Ik ben via Telfort naar KPN overgestapt in december 19’ (Internet & TV) daarbij heb ik mijn BEN contract voor mobiel afgekocht en ook overgestapt naar KPN

Nou begreep ik dat als ik Internet/TV en Mobiel bij KPN afsluit bij KPN ik recht heb op een Hussel korting. Ik heb de korting helaas nog niet kunnen vinden op beiden facturen, willen jullie dit alsjeblieft even checken?

 

Dank

Arne

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 29 January 2020, 15:01

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Arne-Jan 

Je abonnement bij KPN wordt niet automatisch omgezet naar KPN Hussel. Voor Hussel Thuis kun je dit zelf doen via MijnKPN

@Noordzee 

Dank voor je reactie.

Ik ben overgestapt op een Hussel contract vanuit BEN en Telfort, ik neem aan dat ik dan niks hoef aan te passen of om te zetten?

Reputatie 7
Badge +28

Probeer eens in te loggen op Mijn KPN en kijk daar of jouw producten als zijn gekoppeld. Kies producten en dan producten toevoegen. 

 

@Noordzee 

Heb ik inderdaad al eens gedaan, producten verwijderen en opnieuw koppelen...

Reputatie 7
Badge +28

Dan kun je daarna dit uitvoeren: 

Volg deze stappen;
Kijk eens in je mijnkpn. En ga naar TV abbo wijzigen.
Klik eens aan hussel internet (bv50mbit)
Klik tv, ja ik wil tv van kpn

etc….. 

 

Ik kan daar enkel de snelheid aanpassen van Hussel Internet.. niks anders.

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan is het wachten op een moderator. Die kan kijken of alles nu goed staat in de administratie 

De moderator komt hier vanzelf langs. 

@Noordzee 

Okido, dank voor de hulp in ieder geval!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Arne-Jan. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en zag dat de Hussel voordelen inderdaad nog niet actief waren. Ik heb het Hussel Internet en TV en Mobiel abonnement aangemeld. Op de volgende factuur zal je dit terug zien. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

@Vikash 

Hartelijk dank voor de service!

Zal de maand januari gecorrigeerd worden op de volgende factuur?

 

Reputatie 7
Badge +21

Daar ga ik wel vanuit. Graag gedaan @Arne-Jan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer