Beantwoord

Hussel -> Upgrade naar 1000mbit/s, waarom gratis opname pakket kwijt?

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Aangezien er (nog?) geen sectie voor Hussel is, maar even in de KPN Compleet sectie. Misschien is het tijd om een aparte sectie voor Hussel te maken?

Anyway… Ik heb nu een 500/500 Hussel met iTV 4K (1 x) en het Plus pakket. Hier heb ik gratis het opnemen pakket bij. Ik overweeg om mijn verbinding te upgraden naar 1000/500, maar om een of andere reden verlies ik dan mijn gratis opnemen pakket. Redelijk onlogisch lijkt mij?

icon

Beste antwoord door wjb 26 May 2020, 22:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Als je een abonnement hebt met maar één TV ontvanger dan hoort het opnemen pakket helemaal niet gratis te zijn. Als dat bij jou nu wel het geval is, dan heb je nu een mazzeltje.

Reputatie 6
Badge +8

Ik zag deze optie een maand of 2 geleden in ergens in een menu staan van mijn VIP5202 en heb hem toen gekozen (- Opnemen Pakket gratis). Maar die lijkt dus te vervallen als je ook maar 1 upgrade doet.

Ook raar: Ik kan beter een 2e 4 decoder bestellen. Is even duur en dan krijg je het ook gratis.

 

Maar goed, maf dat ik dus niet mijn internetsnelheid kan upgraden zonder dat de specs van mijn TV abbo veranderd

Reputatie 7

Ik kan beter een 2e 4 decoder bestellen. Is even duur en dan krijg je het ook gratis.

Klopt.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @TFHFony. Het is dus zoals wjb aangeeft. Bij 2 iTV-ontvangers krijg je het Opnemen pakket gratis, bij 1 betaal je er voor. Dat je 'm nu gratis hebt, lijkt dus een foutje te zijn, die zichzelf corrigeert zodra een wijziging doorvoert. Een afweging… 

*wat je aangeeft over Compleet/Hussel is een goed punt en neem ik mee.

Wil ook overstappen naar Hussel 100 .

moet ik dan alle apparatuur wisselen 

heb nu interactief

.Zag ook nu dat er een korting is voor 6 maanden 

internet en tv, is dat ook voor degene

 

,die al klant is.

dat wil ik wel weten

graag bericht terug