Beantwoord

Hussel voordeel i.c.m. Simyo abonnement?

  • 2 April 2020
  • 17 reacties
  • 1229 keer bekeken

Heb ik met Hussel ook voordeel als ik een Simyo abonnement heb? Andersom geldt dit namelijk wel.

icon

Beste antwoord door Susan_ 6 April 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Hoe bedoel je “andersom”. Dat is toch hetzelfde? Fiets ↔️ wiel is toch hetzelfde als wiel ↔️ fiets of mis ik iets?

Op de site van Simyo staat alleen combinatie met KPN Compleet vermeld idd. Niet met Hussel Thuis.

KPN Compleet geld bij deze abonnementsvormen:
Alles in 1
Internet (+ TV + telefoon)

Met andersom bedoel ik dat je wel extra MB’s (is voordeel) bij Simyo krijgt als je “KPN thuis” klant bent. Maakt niet uit of je dan Hussel of Compleet hebt, ik heb hussel en krijg dubbele MB’s van Simyo.

Maar wat bedoel je verder dan.

Als je met Hussel 1 of meer van deze pakketten hebt krijg je € 5 korting. Film1, Pluspakket, Fox Sports, Spotify (via je hussel thuis abo).

Met KPN Hussel Thuis en Simyo mobiel krijg je alleen dubbele data bij Simyo.

Antwoord aangepast na reactie Susan.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @JohnGr, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je nu een Hussel abonnement van KPN voor thuis (internet en tv) hebt in combinatie met een Simyo mobiel abonnement krijg je alleen dubbel zoveel data op je mobiele abonnement. Verder heb je hier geen voordelen van. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'andersom'. Want de situatie blijft hetzelfde, je hebt thuis KPN en mobiel Simyo.

Aanmelden hiervoor kan trouwens alleen via Simyo, alle voorwaarden kan je terugvinden op onze website!

Hallo Susan,

Dank voor je antwoord. De voordelen die ik heb op internet + tv (met KPN mobiel) die blijven gelijk als ik van KPN mobiel overstap op Simyo? Dit is dus eigenlijk de vraag die ik heb, blijft mijn voordeel op internet + tv van KPNgelijk als ik KPN mobiel opzeg?

Ja. Als je thuis “internet + tv” abonnement hebt dan wordt dat door Simyo ondersteund in KPN Compleet.

Met Hussel Thuis heb je thuis geen voordeel met een Simyo abo. Alleen dat Simyo abo heeft dan wel data-verdubbeling.

Dan weet ik genoeg, dank jullie wel voor de antwoorden.

Ik heb KPN compleet (internet, tv, vaste telefoon en mobiel) nu wil ik overstappen naar simyo sim only ipv kpn-mobiel. Behoud ik dan mijn gratis zenderpakket dat ik krijg ivm KPN compleet?

Zie hier boven @Peer123456 

Je hebt dan wel, en alleen, voordeel met je mobiel. Maar niet meer met je thuis abonnement. Geen gratis zenderpakket derhalve. 

Goedemorgen,

Mijn man heeft een mobielabo bij symio wij hebben een thuis abo bij KPN. Nu kreeg ik gisteren een mail dat ons husselkorting gestopt is. Hoe kan dat?

Hallo, @Emmaly . Welkom op het forum.

Zie bovenstaande antwoord in groen.

Ben je thuis onlangs voor thuis van een Alles-in-1 abo naar een Hussel abo gegaan?

Nee heb altijd hussel gehad. Een jaar lang ook entertainment korting gehad, en sinds gisteren in eens niet meer

Reputatie 7
Badge +24

Nee heb altijd hussel gehad. Een jaar lang ook entertainment korting gehad, en sinds gisteren in eens niet meer

Welk entertainmentpakket heeft u?

Nee heb altijd hussel gehad. Een jaar lang ook entertainment korting gehad, en sinds gisteren in eens niet meer

Welk entertainmentpakket heeft u?

Pluspakket

Pluspakket

Oh, dan is het duidelijk. 

Pluspakket krijg je nu gewoon geheel gratis met Hussel icm mobiel.

Voor de entertainmentkorting kan je nu ESPN of Spotify of Netflix (via kpn) nemen. Heb je geen van deze 3 dan heb je dus ook geen entertainmentkorting.

Goede vraag, @Nick83 . Zeer scherp! :knife: !

Ook voor het gratis pluspakket kom ik niet in aanmerking. Kreeg gisteren een mail dat de voordelen gestopt zijn en het 06 nr kan via de klantenservice niet toegevoegd worden. Komt een error

Dank denk ik dat het inderdaad een fout was die nu gecorrigeerd is.
Zie het antwoord van de kpn moderator eerder in dit topic.

Op het moment dat je nu een Hussel abonnement van KPN voor thuis (internet en tv) hebt in combinatie met een Simyo mobiel abonnement krijg je alleen dubbel zoveel data op je mobiele abonnement. Verder heb je hier geen voordelen van.