Beantwoord

Hussel voordeel vervallen?

  • 25 July 2020
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

waarom krijg ik een email dat zegt dat mijn Hunsel voordeel vervalt omdat internet en mobiel verschillende adressen hebben terwijl ik in de afgelopen maand 387x contact met jullie heb gehad omdat zo goed als niets het deed en jullie ondanks allerlei toezegging voortdurend in gebreke bleven maar het nu stilaan wel HEEL ERG duidelijk moet zijn dat ik ben verhuist. Het blijft aanmodderen met jullie..

 

Admin: titel aangevuld 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 31 July 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Benalive, welkom hier. Je geeft aan weer melding te hebben gehad dat je geen recht hebt op husselkorting? Hier heb je al vele malen contact over gehad? En het gaat maar niet goed? Ik wil graag eens meekijken, ik heb alleen nog geen gegevens van je dus ik kan er nog niets over zeggen. Zou je daarom jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en de mobiele nummers waar het om gaat? Hoor ik graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Is het via een andere weg gelukt? Ik heb namelijk geen reactie meer ontvangen. Mocht ik nog kunnen helpen hoor ik dat graag.Â