Beantwoord

Husselen was niet de bedoeling

  • 28 January 2020
  • 12 reacties
  • 311 keer bekeken

Zit als particulier al 15 jaar bij KPN , al uit de '”hetnet '’ tijd . Al jaren alles in 1, Internet , tv en vast bellen. 3 mobiele abonnementen en een prepaid op mijn naam. Word ik zondag via de "”hulplijn ”"(probleem met de wifi) in een nieuw Contract gehusseld. Compleet verkeerd voorgelicht. Ga ik voor de diensten die ik al had, zomaar een tientje per maand meer betalen .. Schande KPN ! En natuurlijk valt het niet meer terug te draaien.. Bedankt… 120 euro /jaar voor nop...

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 January 2020, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Zuidje 

 

Je hebt 14 dagen bedenktijd, dus dat kan heus nog wel teruggedraaid worden. 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben benieuwd of dit nog terug te draaien is...

Reputatie 7
Badge +28

Er is een nieuw abonnement afgesloten, daar is wettelijk een bedenktijd voor. Die bedenktijd is nog niet voorbij na twee dagen. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Er is een nieuw abonnement afgesloten, daar is wettelijk een bedenktijd voor. Die bedenktijd is nog niet voorbij na twee dagen. 

Klopt. Nieuw abonnement annuleren is geen probleem. Maar kun je dan weer terug naar het vorige abonnement of zit je zonder? Dat is de vraag.

 Bedankt voor jullie reacties . Maar er staat in de bevestigings mail dat je 14 dagen bedenktijd hebt ,maar niet terug kan naar je oude contract .. Had ook gelijk ( 2 uur later ) gebeld om het te annuleren. Dit kon toen al niet meer. Klacht ingediend, maar daar reageren ze op in maximaal 10 werkdagen.. Dus word het spannend met 14 dagen..

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier ook nog een moderator. Even afwachten wat de moderator voor jou kan betekenen. 

Zou je dan wel het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +24

...maar niet terug kan naar je oude contract

Daar was ik al bang voor. Een klacht indienen zal weinig nut hebben.

En “Noordzee”, Profiel is aangepast.:thumbsup_tone2:

Hoi @Zuidje . Wat een naar verhaal. 

Ik heb je gegevens er bij gezocht en kan inderdaad zien dat je bent overgezet. Er is, nadat je in de hussel zit, geen mogelijkheid om terug te gaan naar je oude abonnement. 

Ik zie dat er een klacht is ingediend over de gang van zaken. Je krijgt op termijn een klachtbehandelaar toegewezen. Het is daarom voor mij niet verstandig om hier tussen te zitten. 

Laat je weten hoe het afloopt? Ik hoop uiteraard dat er een nette regeling uit gaat komen. 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!

Het is blijkbaar moeilijk om binnen twee weken te reageren op de klacht van een trouwe klant. 

Ben altijd zeer positief over KPN geweest, werk ook altijd graag mee aan enquetes en onderzoekjes. Diverse buren , vrienden en familie hebben ook KPN abonnementen, door mijn positieve ervaringen. 

Vertrouwen heeft een fikse deuk opgelopen.. zo jammer dit.

Ai, @Zuidje . Ik zie dat die klacht niet in behandeling is genomen. Dat vind ik heel spijtig. Ik zie ook geen inhoudelijke tekst waar de klacht precies over gaat.

Kun jij mij via een privébericht de klacht sturen? Dan ga ik er zelf mee aan de slag.