Vraag

Husselkorting al maanden niet op factuur

  • 29 April 2021
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedemorgen,

Recent bekeek ik mijn facturen, omdat ik niet begrijp dat deze steeds zo hoog zijn. Elke maand betaal ik €45, waarvan €10 toestelkosten. Het abonnement zelf zou conform bestelling en contract €27,50 zijn, inclusief €7,50 Husselkorting. 

Het correcte maandbedrag zou mijns inziens dan ook €27,50 abonnement + €10 toestel = €37,50 zijn. 

Het lijkt er op dat de Husselkorting nog niet verwerkt is, want tot nu toe heb ik elke maand €45 betaald. 

 

Met vriendelijke groet,

Leendert


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Goedemorgen @LT123 en goed dat je even aan de bel trekt.
Ik zag dat je in het verleden je profiel al een keer hebt ingevuld, echter kloppen deze gegevens waarschijnlijk niet meer? Ik kan jouw telefoonnummer niet vinden op het adres wat je hebt  opgegeven. Zou je voor mij jouw forumprofiel kunnen controleren op verouderde gegevens en waar nodig aanpassen?
Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan voor je? :mag:

Goedemorgen Nico,

De gegevens heb ik net gecontroleerd, deze kloppen wel degelijk :) 
Wellicht dat daar ook het probleem in zit, is het nummer wel gekoppeld aan het internetabonnement etc. dat op mijn adres actief is? Foutieve of niet-bestaande koppeling?

Vriendelijke groet,
Leendert
 

Reputatie 6
Badge +10

Dan zit daar de crux. Dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze helpdesk (0800-0402) mijn collega kan dan het adres van jouw mobiele abonnement aanpassen (tip: gaat om de extentie) Via het forum mag ik dat helaas niet doen, daar is echt 1 op 1 persoonlijk contact voor nodig. 

Goedemorgen,

Inmiddels is bovenstaand probleem recent verholpen. Echter krijg ik nu een factuur met het juiste abonnementsbedrag, maar nu plots met éénmalige kosten (?) van €37,50. Dit is de eerste factuur na het oplossen van bovenstaand probleem. 

Wat zijn dit plots voor kosten? 

Daarnaast zou het abonnementsgeld wat ik maandenlang teveel betaald heb verrekend worden met toekomstige facturen, wat nu ook niet gebeurt.. 

Reputatie 6
Badge +10

Oei, ik zag al wat er mis is gegaan, mijn collega die het met jou verwerkt heeft heeft per ongeluk de wiskundige - en -  verwerkt bij de creditering waardoor het bedrag in rekening is gebracht! Mijn excuses. Ik heb het voor je verwerkt. Je krijgt van mij een tussentijdse factuur voor de correctie (de beloofde 37,50 en de verrekening van de 37,50 van mijn collega)

Oei, ik zag al wat er mis is gegaan, mijn collega die het met jou verwerkt heeft heeft per ongeluk de wiskundige - en -  verwerkt bij de creditering waardoor het bedrag in rekening is gebracht! Mijn excuses. Ik heb het voor je verwerkt. Je krijgt van mij een tussentijdse factuur voor de correctie (de beloofde 37,50 en de verrekening van de 37,50 van mijn collega)

 

Ah, vandaar, bedankt Nico! 

Als het goed is worden de abonnementskosten gecrediteerd die ik gedurende ± 10 maanden teveel betaald heb (10 x €7,50 per maand teveel = €75 teveel betaald). 

Samenvattend: Credit van €37,50 voor de per ongeluk in rekening gebrachte credit van je collega plus een credit van €75 voor de gedurende 10 maanden teveel betaalde abonnementskosten. 

Totaal kom ik dan op €37,50 + €75 = €112,50 te crediteren. Correct?

Vriendelijke groet,
Leendert 

Reputatie 6
Badge +10

Conform algemene voorwaarden mag er maximaal voor 2 facturen worden gecrediteerd. Ik heb mijn collega hierover gesproken en die heeft aangegeven dat je met haar bent overeen gekomen dat er geen 2 maar 5 facturen aan gemiste kortingen worden gecrediteerd, vandaar het bedrag van €37,50 (5 x €7,50)