Beantwoord

Husselkorting mist

  • 2 December 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste mensen,

 

Ik heb m.i.v. 1 december mijn mobiele abonnement verlengt en nu zie ik in mijn app mijn thuusinternet en tv pakket niet meer als product en zie ik dus die husselkorting van €7,50 per maand niet terug.

HHierdoor lijkt mijn pakket niet meer te kloppen en dus ook het maand bedrag niet meer.

Ik hoor graag zsm van jullie want, ik heb mijn nieuwe maand abonnement afgesloten waarbij ik de keuze heb gemaakt voor de husselkorting en mijn nieuwe maandbedrag voor mijn mobiele nummer €25,- zouden zijn. Als dit anders is wil ik mijn contract annuleren! 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 5 December 2020, 11:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ilona059, welkom op ons forum!

Heb je nog wel KPN Thuis? Zolang je aan de voorwaarden voldoet, heb je recht op Husselkorting. Voldoe je niet meer aan de voorwaarden, dan komen ook de voordelen te vervallen. Het is hiervoor overigens niet noodzakelijk dat alle abonnementen gekoppeld zijn aan hetzelfde KPN ID, zolang ze maar wel op hetzelfde adres geregistreerd staan.

Wil je graag zeker weten of je aan de voorwaarden voldoet en of de eventuele korting goed in het systeem staat, dan kijk ik dit natuurlijk graag voor je na. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Het begin stuk van je antwoord vind ik beetje dood doenend antwoord. Zo ver was ik namelijk zelf ook! Ik kan ook voorwaarden lezen anders vraag ik dit niet op een forum.

 

Het is inmiddels opvallend snel geregeld na mijn vraag op dit forum. Dat vind ik wel opmerkelijk en hiervoor waren al de door jou gevraagde gegevens niet nodig.

Lang verhaal kort tis geregeld en daar gaat het mij nu om!