Beantwoord

Husselkorting niet ontvangen, nummer niet bekend

  • 26 July 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb een abbonement met mobiele telefoon genomen, maar omdat ik al bij kpn zit heb ik hussel korting erbij genomen,  nu kreeg ik een mail van jullie dat mijn nummer bij jullie niet bekend is. Terwijl ik dit nummer al best lang heb, jullie hebben natuurlijk paar klanten van telfort overgenomen weet niet of het daat aan ligt. Dus mijn vraag is waarom mijn hussel korting niet toegepast kan worden aan mijn abbonement?

 

Ik hoor van u, met vriendelijke groet,

Nizayli Blinker 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 July 2021, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het KPN forum, @Nizayli! Leuk dat je voor KPN gekozen hebt! :green_heart: Wanneer je KPN Mobiel en KPN Thuis combineert, kom je in aanmerking voor Husselvoordelen, zoals korting op jouw mobiele abonnement. Het is daarbij wel belangrijk dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd zijn. Is dat het geval, dan worden beide abonnement in principe automatisch geregistreerd voor Husselvoordelen. Je hoeft hier niets voor te doen. In een enkel geval gebeurt dit niet automatisch. Je kunt je dan online aanmelden voor Hussel. Dit kan zodra jouw nummer bij ons geactiveerd is. Stap je over van een andere provider, dan moet je dus even wachten tot nummerbehoud is afgerond. Maar ik ga er vanuit dat je automatisch aangemeld wordt. :blush: