Beantwoord

husselkorting niet toegepast

  • 20 March 2021
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hallo,

Sinds 16-2 heb ik weer 2 abonnementen op mijn adres waardoor ik weer extra korting op mijn mobiel abonnement zou krijgen en entertainmentvoordeel op mijn internet-tv  abonnement.  Deze zijn alletwee nog niet toegepast op de rekeningen. Kan dit geregeld worden?

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 March 2021, 07:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pipfrodo ,

Dan lijkt het erop dat je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden